یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از رهایی قاتل از قصاص بعد از 10 سال همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان خبر داد.

رتبه بندی جهانی تایمز در یکی از جدیدترین نسخه های رتبه بندی خود بهترین دانشگاه های کوچک جهان در سال 2023 را معرفی کرد. سه دانشگاه ایرانی در جمع بهترین ها حضور دارند.

فرماندار چوار گفت: سقوط یک دستگاه کوئیک در پل روستای بانخشک گنجوان از شهرستان چوار، دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از چهار ماه از وقوع جرم در عملیات پلیس خبر داد.

سرپرست پلیس فتای استان یزد گفت: فردی که با ارسال پیام‌های توهین آمیز برای یک خانم ایجاد مزاحمت می‌کرد، دستگیر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: سه تصادف جاده‌ای رخ داده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته، یک نفر را به کام مرگ کشاند و هشت نفر را روانه بیمارستان شدند.

با گسترش استفاده از موتورسیکلت‌ها و تنوع محصولات و همچنین ورود سیکلت‌های برقی به بازار مصرف، برخی مدعی هستند که بخشی از این وسائل نقلیه برای استفاده نیازمند برخورداری راکبان از گواهینامه ندارند!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) و نمره کل سابقه تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

معاون وزیر علوم از تحصیل 100 هزار دانشجوی بین الملل در ایران خبر داد و گفت: 197 دانشگاه به دنبال جذب دانشجو هستند.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه تصادف در تونل سوم بابامیدان 10 نفر مصدوم شدند که حال یکی از آنهاوخیم است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از کشف 50 قبضه سلاح جنگی کلت کمری، سه قبضه سلاح شکاری و 99 تیغه خشاب در شهرستان چابهار خبر داد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز رسمی خسروی با زیرساخت های مناسب و مطلوب امن ترین، بهترین و راحت ترین مسیر برای تردد زائران عتبات عالیات و کربلای معلی است.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وسعت اراضی کشاورزی کشور 18 میلیون هکتار است که تلاش می شود تا پایان امسال 70 درصد از این اراضی سنددار شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای بیش از یک میلیون و 677 هزار طرح محرومیت‌ردایی توسط سپاه در گستره ایران اسلامی در قالب پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی خبر داد.

پرمصرف‌های برق اگر پنج برابر بیشتر از حد معمول مصرف کنند، 70 برابر بیشتر باید هزینه بپردازند.

شب گذشته در اثر برخورد شاخ به شاخ خودرو حامل سوخت قاچاق با یکدستگاه پراید در جاده کمربندی بندر خمیر هر دو سرنشین خودرو سوخت بر جان باختند.