دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در بسیاری از مناطق کشور جوی آرام و پایدار برقرار است.

کمای دیابتی یکی از عارضه‌های خطرناک بیماری دیابت است که باعث بیهوشی می‌شود. اگر در فرد مبتلا به دیابت قند خون به طور خطرناکی افرایش یابد یا به طرز غیرمعمولی افت کند منجر به کمای دیابتی می شود.

شاید مهم ترین عارضه افزایش دما، گرمازدگی باشد؛ اما نباید نسبت به شیوع بیماری های ناشی از گرمای هوا غافل شد.

فوق تخصص گوارش و کبد کودکان، درباره باور اشتباه برخی افراد مبنی بر اینکه موی کوتاه کودک موجب قد بلند او خواهد شد، توضیحاتی داد.

سریال قصه‌های مجید ساخته کیومرث پوراحمد یکی از مجموعه‌های پرطرفدار دهه شصت تلویزیون بود که بر اساس داستانی به همین نام نوشته هوشنگ مرادی کرمانی در اصفهان ساخته شد.

میوه‌ها و سبزیجات سرشار از آب، مواد مغذی و فیبر هستند و سیستم گوارش را تقویت می‌کنند. از این‌رو گنجاندن آن‌ها در رژیم غذایی و ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی می‌تواند به شما در پاکسازی بدن کمک کند.

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: گرمازدگی یا حمله‌های ناشی از گرمازدگی، زمانی اتفاق می‌افتد که بدن قادر به خنک کردن مناسب خود نباشد.

روانشناس و فعال حوزه کودکان گفت: معمولا لج‌بازی‌ها نشانه رفتار نادرست پدر و مادر است. البته ممکن است برخی بیماری‌های روانی نیز علت بروز لج‌بازی باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفات سال گذشته 156 نفر فوت در محل و 382 نفر فوت در بیمارستان داشتیم.

تا به حال سرعت عجیب یک خرس را دیده بودید؟ در این ویدیو لحظه جالب از فرار خرس از دست گوزن شمالی پا را ببینید.

هکرها با اپلیکیشن جعلی چت اندروید، اطلاعات کاربران سیگنال، واتس‌اپ را به سرقت می برند.

دادستان رودهن از بازداشت دو تن از پرسنل شهرداری رودهن خبر داد و گفت: این افراد به اتهام فساد مالی و ارتشا دستگیر شده اند.

در پی درگیری و توهین دو نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز رئیس کل دادگستری فارس از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود.

درواقع فضای مجازی پر شده از متخصصانی که اغلب تخصصی در حیطه فعالیت‌شان ندارند اما آنچنان در نقش‌شان فرو رفته‌اند که از زندگی و شخصیت واقعی خود دور شده و درگیر هویت مجازی‌ای هستند که ساخته خودشان است.