یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرمشهر از کاهش 80 درصدی تیراندازی‌های غیرمجاز در این شهرستان در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان 81 کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

زباله های الکترونیکی زباله هایی هستند که به طیف وسیعی از وسایل الکترونیکی از جمله یخچال، مایکروویو و تلویزیون تلفن همراه، تبلت و... اشاره دارد. اما چه سرنوشتی در انتظار این زباله ها است؟

فسیلِ نهنگ عظیم باستانی که در پرو کشف شده، احتمالا سنگین‌ترین حیوان جهان است. محققان از سال 2006 در حال تلاش برای کشف مهم‌ترین مجموعه فسیلی مهره‌داران عصر «سنوزوئیک» در دره «ایکا» در جنوب پرو هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس از توقیف کامیون متخلف با همکاری شهروند قانون مدار خبر داد.

گجت‌نیوز نوشت: مدل 2024 بی ام و سری 5 در چین با امکانات ویژه‌ای عرضه شده است که برخی از آن‌ها را پیش‌تر در بی ام و سری 7 دیده بودیم.

بعد از انتشار فیلم نجات یک جغد که در حال غرق شدن در استخر یک خانه در لانگ‌آیلند نیویورک بود، کاربران فضای مجازی صاحبخانه را مورد انتقاد قرار دادند. فرانکی فلوریدیا از اعضای گروه امداد حیوانات «پورت جفرسون» تصاویر لحظه نجات پرنده در خطر خود را در صفحه فیسبوک منتشر کرد. بسیاری از کاربران در واکنش به این ویدیو، از صاحبخانه به دلیل این که شخصا اقدام به نجات جغد نکردند و با خطر جدی غرق شدن،...

در یک روز گرم تابستانی، لباس سفید به دلیل بازتاب، نه جذب نور از سایر رنگ‌ها خنک‌تر است. رنگ‌های دیگری مانند آبی یا سیاه، با جذب نور، اثر گرمایشی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: ماموران کلانتری" خواجه ربیع" این شهر با دستگیری یک سوداگر مرگ، 320 بسته مواد مخدر صنعتی را کشف کردند.

تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی منجر به آتش سوزی یک دستگاه پژو 405 در مسیر بوشهر - برازجان 2 فوتی برجا گذاشت.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پلمب 140 بنگاه املاک در این استان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز از پیدا شدن پیکر بی جان بانوی 75 ساله برزرودی در باغات بالا دست این روستا خبر داد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: مردی 47 ساله حین کندن چاه در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور دچار برق گرفتگی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با آغاز عملیات امدادرسانی و اطفاء حریق در شناور خارجی درآب های عسلویه 22 سرنشین این شناور نجات پیدا کردند.