جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص بورس در نخستین ساعات معاملاتی امسال از ارتفاع 2 میلیون و 224 هزار واحد عبور کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت 84 فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

دادستان کل کشور گفت: تنها در مهرماه و آبان‌ماه سال گذشته، حدود 7 هزار انواع خودرو توقیفی درهای بسته پارکینگ‌های سراسر کشور تعیین تکلیف شدند.

مرور تحریم علیه کشورمان بین سال‌های 2018 تا 2021 نشان می‌دهد که دولت آمریکا تمام تحریم‌های عمده علیه ایران را اعمال کرده است حال این سوال مطرح است آیا دیگر چیزی برای ترامپ باقی مانده است؟

یکی از مهم‌ترین خدمات بانک‌ها، ارائه چک به متشریان متقاضی است و امروز با ارائه چک‌های الکترونیک می‌توان از همه چک‌ها به صورت دیجیتال بهره‌مند شد.

صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

شاید جالب باشد بدانید که هزینه حمل خودرو با یدک کش‌ها چقدر است که باید گفت این مورد بستگی به نوع خودرو دارد. به عنوان مثال ورودی برای خودروهای ایرانی 400، چینی 450 و سایر وارداتی‌ها بین 500 تا 700 هزار تومان ا

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.73 درصد کاهش به 2165 دلار و 44 سنت رسید.

پایگاه خبری الجزیره در گزارشی تاکید کرد که ایران با رکورد شکنی در تولید و صادرات فرآورده‌های نفت و گاز تحریم‌های آمریکا را به چالش کشیده است.

مدیرکل دفتر طرح‌ریزی نهضت ملی مسکن با تاکید بر تلاش های دولت برای تقویت همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از انعقاد قرارداد بیش از 758 هزار واحد این طرح توسط بانک‌های عامل خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساری با بیان اینکه برخورد با زمین‌خواران در استان‌های شمالی جزو اولویت پلیس قرار دارد، گفت: در نوروز شاهد افزایش حضور زمین‌خواران در استان‌های شمالی هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تخصیص ارزهای کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست.

طبق اعلام بانک مرکزی، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از میزان مصرف وجه نقد در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، این بانک به میزان کافی انواع وجوه نقد مورد نیاز را در اختیار بانک‌ها قرار داده و بانک‌ها نیز با توجه به موجودی کافی نسبت به شارژ کلیه دستگاه‌های خودپرداز در شبکه بانکی اقدام کرده‌اند.

مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال 1402 برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار 18 ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد.

میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهران از فردا یکشنبه 5 فروردین باز هستند.

رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارنظر آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت گذشته درباره آمار رشد اقتصادی در سال 1402 توضیحاتی را ارائه داد.