پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه 16 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد 90متری در محله جوادیه حدود 550 میلیون تومان پول لازم است.

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروهای برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است و تا پایان سال 140 هزار تن گوشت منجمد و 30 هزار تن گوشت گرم وارد می‌شود.

قیمت بیت کوین بیش از 5.5 درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به 59961 دلار رسیده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.53 درصد افزایش به 2391 دلار و 54 سنت رسید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران گفت: ظرفیت تولید این صنعت تا پایان امسال بیش از 100 میلیون تن خواهد شد.

بانک مرکزی با هدف تسهیل‌گری و توسعه ابزار اعتبار اسنادی داخلی - ریالی در نظام اقتصادی کشور در سال جاری، «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی - ریالی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به 2 مرحله‌ای بودن بودجه 1403، اجرای بخش اول قانون بودجه امسال از ابتدای سال آغاز شد و بخش دوم نیز مقرر شده است حداکثر تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ شود.

گرچه بیش از پنج هزار آلت کوین وجود دارد، اما بسیاری از آنها بدون کاربرد و پشتوانه هستند، به همین دلیل برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید دقت کنید که در آلت‌کوین‌های دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری کنید.

نوزدهمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز 2 اردیبهشت برگزار می‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله 158 (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه (2 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

هر اسکناس دلار آمریکا امروز (پنجشنبه 30 فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با افزایش اندک قیمت همراه شد.

سکه تمام بهار آزادی امروز (پنجشنبه، 30 فروردین) با افزایش 300 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 44 میلیون و 700 هزار تومان رسید.