جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

هفته گذشته بیش از 941 میلیارد تومان سود جاری و سنواتی به حساب سهامداران واریز شد.

کارخانه احیاء شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه 1403 به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.

هر کیلو گرم شقه و سردست گوسفند 620 تا 650، راسته 630، ران و کف دست 850، راسته و فیله تازه بدون استخوان 920، گوشت چرخ کرده 275 تا 500 هزار تومان در حال فروش است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، 30 درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 کمترین میزان نوسان را در طول هفته دارد و گویی معاملات بازار به صفر رسیده است. نوسانات در هر دو بازار خودرهای داخلی و مونتاژی، بسیار پایین گزارش می‌شود.

این روزها سرمایه‌گذاران رمزارز مانا، نماینده رسمی پروژه متاورسی دی‌سنترالند دلخوشند به پیش‌بینی‌های قیمتی این ارز در سال‌های آتی.

بیستمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران (4 اردیبهشت) برگزار می شود.

نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز (2 اردیبهشت) با معامله 175 قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید.

تمام کسانی که قصد خرید خودروی صفر دارند می‌دانند که خدمات گارانتی خودرو چقدر می‌تواند از هزینه‌هایشان کم کند. اما دانستن مواردی که در این مطلب گفته می شود برای هر خریدار خودرو خالی از لطف نیست.

سایت خبری المیادین در تحلیلی نوشت: بعد از یک دهه تحریم‌های شدید اقتصادی، اسرائیل انتظار داشت ایران به دلیل نگرانی نسبت به افزایش مشکلات اقتصادی واکنشی غیرمتناسب در مقابل حمله به کنسولگری نشان بدهد و این عملیات کمترین خطر را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند؛ اما حمله گسترده موشکی به رژیم صهیونیستی نشان داد ایران بر این نگرانی فائق آمده است.

بازارهای کریپتو در آخر هفته سقوط قابل‌توجهی را تجربه کردند و احساسات سرمایه‌گذاران را از اوج سرخوشی چند هفته پیش به زیرزمین فرستادند.

تولیدات فولاد، پتروشیمی و مواد معدنی ایران در سال 1402 به بالاترین حد خود رسید.

طبق این گزارش، در دهه گذشته استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری بخش زیادی از بار اقتصاد اسرائیل را به دوش می‌کشیدند ولی حالا ادامه‌دار شدن جنگ غزه، عملاً وضعیت استارتاپ‌ها را طوفانی کرده است.

وزیر نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: سال گذشته در مجموع 984 هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض توسط سازمان امور مالیاتی کشور وصول شد.