سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

صنعت تولید ماده موثره دارویی از اهمیت بالایی نسبت به تولید دارو برخوردار است و تعداد کشورهایی که صنعت تولید ماده موثره را دارند، خیلی اندک است و ایران نیز یکی از همین چند کشور است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در بازار پرداختیم.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و بافت فرسوده در هفته دولت تحویل مردم در سراسر کشور می‌شود.

وزیرکار درباره اجرای قانون سخت و زیان خبرنگاران برای بازنشستگی گفت: معتقد هستم که خبرنگاری جز مشاغل سخت است و این موضوع را پیگیری می کنم.

پلیس راهور فراجا در پاسخ به ادعای کانون سردفتران مبنی بر رسمی نبودن سند سبز خودرو، اطلاعیه ای صادر کرد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو لاماری به دست خواهید آورد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای رانا به دست خواهید آورد.‌

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید 60لیتر با کارت سوخت شخصی و 40لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.

چهارمین دوره المپیاد کشوری استعدادیابی دوچرخه‌سواری با حمایت بیمه ملت از 28 مرداد در مشهد مقدس آغاز شد.

کاهش فعلی قیمت خودرو در ایران را می‌توان به ترکیبی از عواملی مانند سیاست‌های دولت، رقابت در بازار و تغییر در پویایی عرضه و تقاضا نسبت داد.

فعلاً برنامه ای برای افزایش حقوق کارکنان در نیمه دوم سال نداریم. این موضع رسمی دولت در واکنش به خبر افزایش احتمالی میزان دریافتی حقوق‌بگیران است.

معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.

بر اساس افشاگری معاون سابق بانک مرکزی، در دولت گذشته برای دریافت وام از صندوق بین‌المللی پول، عبدالناصر همتی رئیس‌کل وقت بانک مرکزی اطلاعات محرمانه ایران را به صندوق داده بود.

کنترل دستوری بازار اجاره و مسکن در همه دنیا مرسوم بوده و اگر بستر قانونی و زیرساخت‌های فنی آن فراهم شود در ایران هم قابل اجراست.

کف قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد به حدود 475 میلیون رسیده است.