شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

روند نزولی قیمت خودرو، امروز، 4 مرداد 1402، پس از مدت‌ها متوقف شد و بیشتر محصولات موجود در بازار، به‌ویژه تولیدات ایران خودرو و سایپا روند صعودی را در پیش گرفتند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 300 هزارتومان است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با هزار و 337 واحد کاهش معادل هفت صدم درصد به دو میلیون و 506 واحد رسید.

روز پنج شنبه مورخ 22 تیر ماه بود که باشگاه مشتریان ام وی ام رویدادی با حضور مشتریان ویژه و وفادار خود را در یکی از بزرگترین باغ تالار های شهر اصفهان برگزار کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در مورد شرط دولت برای واردات برنج گفت: وارد کنندگان برنج باید به همان نسبت که برنج وارد می‌کنند، برنج شمال کشور را خریداری و در فروشگاه‌های سراسر کشور توزیع کنند.

وزیر راه وشهرسازی گفت: پرواز و فروش بلیت چارتر تا رسیدن بازار بلیت هواپیما به آرامش به صورت کامل لغو خواهد شد.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا، قیمت میوه نسبت به روزهای اخیر 30 درصد در بازار کاهش داشته است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 4 مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 278 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 525 تومان اعلام شد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای خارجی در بازار به دست خواهید آورد.‌

در این خبر به بررسی قیمت انواع لنت خودرو در بازار پرداختیم.

اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال 1401 برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی 3/8 درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

بهزاد حق بر می‌گوید: «سیبا موتور با رکورد تولید جدید خود، جلوتر از تعهدات خود حرکت می‌کند و اکنون مقداری از تعهدات در مراحل نهایی آماده سازی است که پس از طی مراحل قانونی به مشتریان تحویل می‌شود.»

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو 405 به دست خواهید آورد.