شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته گذشته قطع شدن ناگهانی خدمات ارسال پیامک برخی از بانک‌ها موجب نارضایتی مشتریان شد. این اتفاق به‌دلیل افزایش دو برابری تعرفه‌های سرویس‌های پیامکی اپراتورها بود.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

مدیر اداره نظارت بر مؤسسات پولی غیر بانکی از تشکیل کمیته رسیدگی به تخلفات پولی و ارزی در بانک مرکزی و برخورد قاطع با صرافی‌های متخلف خبرداد.

برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.

کارشناس بازار سکه و طلا، گفت: اونس جهانی طلا، قیمت روز دلار، وزن و عیار از معیارهای بررسی قیمت طلا است و به‌راحتی می‌توان قیمت طلا را با این مولفه‌ها مشخص کرد.

قیمت خودرو امروز 7 مرداد 1402 با آغاز مجدد معاملات، تغییر آنچنانی نداشت. گویا بازار خودرو فعلاً از تعطیلات برنگشته و اکثر محصولات در ثبات کامل قیمتی قرار دارند.

در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.

نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران از شناسایی هزار و 200 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: اجاره توکن (امضای دیجیتال) توسط بنگاه‌های غیرمجاز برای صدور کد رهگیری تقلب محسوب می‌شود و خلاف قانون است.

شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد.

دو فروشنده مرغ در فضای مجازی به دلیل گران‌فروشی 10 میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیران خودرو با وجود دریافت کامل وجه برخی متقاضیان تیگو هشت پرومکس و همچنین باوجود صدور سند، پلاک و بیمه‌نامه برای این خودروها، این خودروها را تحویل مشتری نمی‌دهد.

افزایش بی‌رویه مصرف برق این روزها رکوردهای کم‌سابقه‌ای از میزان مصرف رقم زده درحالی‌که با راهکارهایی ساده می‌توان 10 درصد صرفه‌جویی کرد و پاداش گرفت.

وزیر نفت کویت اعلام کرد که حفاری و تولید در میدان گازی الدره (آرش) را آغاز خواهد کرد.

بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین 10 تا 30 میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین 10 تا 120 میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.

توسعه و تقویت زیرساخت های شهرستان چالوس به تاکید شماری از اهالی و مسافران وکارشناسان قبل از بهره برداری کامل آزاد راه تهران - شمال با هدف بدون دغدغه پذیرش میلیون ها گردشگر در این شهرستان لازم است.

برای اجاره خانه در خیابان بلوار فردوس تهران به حداقل 320 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.