شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در جدول زیر قیمت انواع مدل های پژو 207 را مشاهده می کنید.

سقوط قیمت خودروهای مختلف در صد روز گذشته بی‌شک حاصل دو عامل شفاف‌سازی در عرضه و افزایش تولید بوده است.

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، 3.2 میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال 17.4 درصد رشد را نشان می دهد.

قیمت شاهین در بازار آزاد 535 میلیون است و تیبا صندوقدار که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است، 320 میلیون فروخته می‌شود.

در جدول زیر قیمتگوشت ران و گردن گوسفندی را مشاهده می کنید.

پژو پارس ساده در بازار آزاد 455 میلیون فروخته می‌شود و قیمت دنا پلاس اتومات به 795 میلیون رسیده است.

طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده متقاضیان بایستی با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوره ای هم اندیشی با اقتصادانان از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن هستیم.

قیمت سکه امامی با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت 27 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در 3 ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 3438 واحد توانست کانال 2 میلیون واحدی را دوباره پس بگیرد.

رییس انجمن مراکز اسقاط خودرو گفت: قیمت لاشه در حدود 12 تا 15 میلیون تومان است که در مجموع با گواهی اسقاط حدود 45 میلیون تومان می‌شود.

هر اسکناس دلار آمریکا به 41 هزار و 279 تومان رسید.

مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزایش 2 برابری سقف تسهیلات خرید مسکن را که از محل اوراق ممتاز افزایش یافته را اعلام کرد.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور، کمبود سرمایه در گردش دامداران، شارژ نشدن «دامدار کارت» توسط دولت، توقف ارائه نهاده مدت‌دار از سوی دولت و قاچاق دام به کشورهای دیگر را از مشکلات دامداران عنوان کرد.