یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد اعلام کرد: اصلاح آیین‌نامه تعیین نرخ خوراک به هیات دولت ارائه شده و در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح است و بعد از نهایی شدن به صحن دولت می رود.

رئیس انجمن اسقاط خودرو گفت: بیش از 7 میلیون دستگاه موتور سیکلت فاقد کارت سوخت وجود دارد و طبق آمار رسیده اصلا این تعداد هیچگونه ترددی ندارند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه 1403 در این سازمان خبر داد.

قیمت تیبا صندوقدار امروز دوشنبه 26 تیر در بازار آزاد 320 میلیون است و نسبت به دیروز 20 میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو 206 تیپ 2 با کاهش 15 میلیونی در بازار آزاد به 475 میلیون رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: از ابتدای خرداد تا امروز بیش از یک میلیون مشترک خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی صرفه‌جویی شده‌اند.

اشاره معترضان در این نشست به دو تصمیم اخیر دولت در خصوص قیمت گذاری دستوری و الزام خودروسازان به فروش محصولات سواری در سامانه یکپارچه صورت گرفت.

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای 4 فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات پوشاک و نساجی گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا لیست جدید نشان های تجاری موجود در بازار که قاچاق هستند را منتشر کرده است.

کلیات ماجرا نشان می‌دهد که هم افراد حقیقی می‌توانند خودروی کارکرده وارد کنند و هم اشخاص حقوقی. اما واردات خودرو کارکرده شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

«گروه بهمن یک شرکت هولدینگ تخصصی چند رشته‌ای است که نقش خود را در صنعت کشور پررنگ خواهد کرد.» بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در مجمع سالیانه این شرکت اینطور از اهداف توسعه‌ای شرکت بهمن یاد کرد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 64 هزار و 663 واحد کاهش معادل 3 و 20 صدم درصد به یک میلیون و 956 هزار و 634 واحد رسید.

معاون سازمان راهداری از تامین اتوبوس زائران اربعین از طریق واردات و هماهنگی با شرکت‌های حمل‌و نقل داخلی خبر داده است تا بزرگ‌ترین چالش پیش روی زائران در ایام اربعین که کمبود اتوبوس است، برطرف شود.