یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 56 هزار و 949 واحد کاهش معادل دو و 68 صدم درصد به دو میلیون و 71 هزار و 429 واحد رسید.

شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش خرید سقف اوراق تسه بانک مسکن از 560 ورقه به حداکثر یک هزار و 120 ورقه خبر داد.

ساماندهی بازار مسکن و تولید آن در کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم بوده است و اثر این اقدامات در بهار امسال خود را نشان داد.

رئیس سازمان بورس بعد از تعدیل منفی سود هر سهم «شپنا» از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 21 تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 257 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 507 تومان اعلام شد.

هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع شیر موجود در بازار پرداختیم.

بازار خودرو همچنان در دام رکود و روند نزولی اسیر است و تا به این لحظه هنوز عاملی یافت نشده است که بتواند به این بازار رونق ببخشد.

مشاور رییس سازمان بورس گفت: به صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع رسانی به حساب افراد از طریق سپرده گذاری واریز خواهد شد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع روغن مایع در بازار پرداختیم.

تهران - ایرنا - گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور طی نامه‌ای هزینه ساخت 7 گروه ساختمانی در سال 1402 را ابلاغ کرد که نسبت به سال گذشته 38 تا 48 درصد افزایش یافته است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.‌

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو 405 به دست خواهید آورد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.