یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.

قیمت خودرو امروز 20 تیر ماه در اغلب محصولات کاهشی گزارش شد. در این میان بودند خودروهایی که افزایش اندک و یا ثبات قیمتی را تجربه کردند.

در مصوبه جدید شورای رقابت، قیمت X22 پرو MT در درب کارخانه 129 میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، میزان ارزش لاشه خودروهای فرسوده در سال 1402 را اعلام کرد.

در بررسی میدانی از یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی به نکات جالبی رسیدیم که در این گزارش می خوانید.

قیمت تارا اتوماتیک در نمایندگی 490 میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای چگان به دست خواهید آورد.

وزیر برق عراق با تاکید بر اینکه همه گازبهای ایران را به بانک تجارت این کشور واریز کرده است، گفت: در روزهای آتی گفت‌وگوهای عمده‌ای با تهران درباره تأمین گاز خواهیم داشت.

اوضاع مصرق برق بحرانی است. این چند روز را رعایت کنید. قرار نیست به خودتان گرما دهید و اذیت شوید. فقط با چند ریزه کاری می‌توانیم از همین لحظه مصرف برق را مدیریت کنیم تا کار به جاهای باریک کشیده نشود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: همه حساب‌ها و یا دستگاه‌های کارتخوانی که مشمول تخلف مالیاتی بودند، سال گذشته مسدود شده و اعمال جریمه قانونی صورت گرفته است.

یک کارشناس امور خاورمیانه و بین الملل گفت: وسعت جغرافیایی قاره آفریقا، وجود 54 کشور و جمعیت بالای این قاره می‌تواند بازار مناسبی برای کالاهای ایرانی تلقی شود.

در جریان معاملات امروز، سرانه خرید اشخاص حقیقی به 22.4 میلیون تومان و سرانه فروش آن‌ها به 22‌.2 میلیون تومان رسید.

مدتی است که شرکت‌های هواپیمایی با هر ترفندی که شده نرخ بلیت هواپیما را افزایش می‌دهند. خودشان از این می‌نالند که چرا 2 سال است خبری از افزایش نرخ بلیت نیست، اما ظواهر امر چیز دیگری را نشان می‌دهد.

بدون شک طراحی، یکی از اصلی‌ترین معیارهای افراد برای انتخاب خودرو است. معیاری که با حس کلی آن‌ها در زندگی روزمره، استایل و نحوه پوشش و همین‌طور سن و سال آنها به طور مستقیم در ارتباط است.

تیبا صندوقدار در بازار آزاد 340 میلیون فروخته می‌شود و خرید شاهین 580 میلیون آب می‌خورد.