یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر ابزارها و نهادهای مالی فرابورس ایران اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن را به عنوان مسیری کوتاه در جهت تأمین مالی خرید مسکن معرفی کرد.

هفته آینده 170 دستگاه کامیون و کامیونت در بورس کالا عرضه خواهد شد.

قیمت خودرو امروز 24 تیر ماه 1402، روند باثباتی دارد. همه محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل بوده و رکود عمیق در بازار کاملاً احساس می‌شود.

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت به وسیله سازمان خصوصی‌سازی دریافت و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی توزیع می‌شود.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 21 تیر به 23.46 درصد رسید.

وزیر راه و شهرسازی اعلام‌کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل شد.

رشد قارچ‌گونه مشاوران املاک در سراسر کشور و در سال‌های اخیر در آشفته بازار مسکن به عنوان یکی از مهمترین دلایلی بود که به وضعیت نابسامان این حوزه دامن زد.

اگر چک صیادی شما به هر دلیلی گم شده است، ابتدا صادرکننده باید به صورت کتبی مفقودی چک را اعلام کند و پس از طرح شکایت در مراکز قضایی، گواهی را در مدت یک هفته به بانک ارائه کند.

تولید نفت ایران در ماه ژوئن 2023 برابر با خرداد 1402 به 2 میلیون و 754 هزار بشکه در روز رسیده که نسبت به ماه پیش از آن 56 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.

یک رسانه عرب زبان درباره سفر اخیر رئیس جمهور ایران به 3 کشور آفریقایی گفت که تهران پس از 11 سال با عزم ابراهیم رئیسی به دنبال حل مشکلات ساختاری در روابط تجاری با قاره آفریقاست.

یکی از رویدادهایی که در نخستین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی دشمنان نظام طرح‌ریزی شد کودتای «نقاب» بود.

یک فعال بازار طلا گفت: پیش‌بینی می‌شود با ادامه کاهش قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته، هفته آینده نیز کاهش و ثبات قیمت‌ها را در بازار داخلی شاهد باشیم.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تاکنون و از ابتدای طرح برخورد با مشترکان بد مصرف، آب 30 هزار خانوار به طور موقت قطع شد.