یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

این خودروها اغلب مشابه یکدیگر هستند و حتی در برخی موارد خودرویی که آپشن‌های رفاهی بیشتری داشته، ارزان‌تر قیمت گذاری شده است.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین 10 تا 50 میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین 10 تا 100 میلیون تومان کاهش یافته است.

سخنگوی صنعت برق گفت: پس از شکسته شدن رکورد تاریخی مصرف برق روزانه در روز دوشنبه (19 تیر)، رکورد مصرف برق شبانه هم شکسته شد.

برای اجاره خانه 50 تا 100 متری در مولوی تهران به حداقل 150 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید و اگر 320 میلیون نقد داشته باشید می‌توانید یک واحد 50 متری را رهن کامل کنید.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.‌

طی چند ماه اخیر شاهد ورود انبوهی از خودرو گذرموقت به کشورمان بودیم، حالا قوانین مربوطه تسهیل نیز شده اند.

اگر قصد ورزش دارید و آماده می‌شوید تا پا در گود این میدان، چه در محیط خانه و چه باشگاه بگذارید یک حساب سرانگشتی قیمت‌ها شما را برای شروع کار مجاب می‌کند تا تأمل بیشتری به خرج دهید.

حوزه کشاورزی دچار مشکلات فراوانی است که در کنار افزایش هزینه‌های تولید، کشاورزان را دچار مصیبت مضاعف کرده و عرصه را برای رشد و رونق تولید تنگ کرده است.

قیمت ساینا دنده‌ای به 330 میلیون رسیده است. تیبا صندوقدار 340 میلیون فروخته می‌شود و خرید کوییک دنده‌ای 345 میلیون هزینه دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 420 تا 450 هزارتومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد 690 میلیون است و تیپ اتوماتیک آن 810 میلیون فروخته می‌شود.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه خودرویی به آنها تعلق نگرفت، در شهریور امسال حتما باز می‌شود.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 850 هزارتومان است.