شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل بانک مرکزی گفت: سقف تسهیلات خرید مسکن از محل گواهی حق تقدم 2 برابر شد.

قیمت رانا پلاس در بازار آزاد 465 میلیون است. خرید گران‌ترین خودرو داخلی 940 میلیون آب می‌خورد.

سنگ اندازی های بانک ها مردم را در شبکه غیررسمی دریافت وام گرفتار کرد .

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 300 هزارتومان است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار با 6 هزار و 940 واحد افزایش معادل 0.32 درصد به 2 میلیون و 173 هزار و 887 واحد رسید.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: دولت تحت هیچ شرایطی، بنا ندارد که یارانه نقدی را قطع کند.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه، قیمت هر دلار 41هزار و 293 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 539 تومان اعلام شد.

قیمت خودرو از ابتدای هفته اخیر، روند صعودی ضعیفی را در حال طی کردن است که مهم‌ترین دلایل آن، آزادسازی حساب‌های وکالتی و نوسان ضعیف دلار است.

در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود 6 تا 7 کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی 85 میلیون نفر نیاز کشور حدود 510 هزار تن خواهد بود.

در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم.

فهرست جزئیات جدول اقلام غذایی طرح ملی کالابرگ الکترونیک که شامل یازده قلم غذایی، حجم اقلام، قیمت هر قلم غذایی، مابه‌التفاوت و نیز جمع‌بندی کلی اقلام اعلام شد.

شورای رقابت با توجه به بازخورد مطالبات مردمی و بر اساس وظایف ذاتی خود در نظارت و بازرسی نحوه اجرای دستورالعمل‌های صادره، طی نامه‌ای به خودروسازان اخطار داد.