یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

شورای رقابت با توجه به بازخورد مطالبات مردمی و بر اساس وظایف ذاتی خود در نظارت و بازرسی نحوه اجرای دستورالعمل‌های صادره، طی نامه‌ای به خودروسازان اخطار داد.

روزنامه اعتماد در افزایش صادرات نفت ایران به 1/6 میلیون بشکه تردید کرد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علت کاهش قیمت مسکن در هفته‌های اخیر را کاهش حباب قیمتی این کالا و در مقابل برخی دیگر رکود در بازار مسکن را عامل این موضوع می‌دانند.

لیست جزئیات جدول اقلام غذایی طرح ملی کالابرگ الکترونیک که شامل یازده قلم غذایی، حجم اقلام، قیمت هر قلم غذایی، مابه‌التفاوت و نیز جمع‌بندی کلی اقلام اعلام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری وزارت راه وشهرسازی و وزارت امور خارجه موضوع پهلوگیری کشتی‌ها دربرخی بنادر چین که موانعی داشت در 2 بندر دیگر چین نیز مذاکرات درحال نهایی شدن است.

جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهداشت و ایمنی کار مساله مهمی است از این رو برای کارگاه‌های دارای نیروی انسانی بالاتر از 500 نفر مرکز بهداشت راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی گفت: درآمدهای کشتیرانی در سال گذشته رکورد زد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 2718 واحد همراه شد.

ارزان‌ترین سواری سایپا در بازار آزاد 315 میلیون فروخته می‌شود.

همه اصناف و واحدهای سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه و طلا اعم از مصنوعات و آب شده، نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و ارائه آن به مشتری اقدام کنند.

رشد عملکرد تولید ناخالص داخلی (با نفت و بدون نفت) طی چهار فصل سال 1401 بطور متوالی مثبت و صعودی بوده است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما گران‌ترین سواری داخلی در بازار آزاد 940 میلیون قیمت دارد.

قیمت خودرو طی هفته اخیر روند صعودی خود را به جز برخی موارد جالب توجه حفظ کرده است، بسیاری از کارشناسان علت کمبود حجم معاملات را انتظار مردم برای شنیدن اخبار قطعی با اثرگذاری فوری می‌دانند.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت مسکن در تهران روزانه روند کاهشی پیدا کرده است تا جایی که برخی از خانه ها هر روز تا 200 میلیون تومان از قیمتش کاسته می شود.