شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی استان ها در خصوص ورود شهرداری تهران به موضوع مسکن، گفت: شهرداری تعداد زیادی تفاهم نامه برای ساخت واحدهای مسکونی امضاء کرده است.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 91 درصد مردم (ایرانیان) مشمول دریافت یارانه هستند.

وزیر راه و شهرسازی از افزایش 35 درصدی سقف تسهیلات مسکن با روش‌های صنعتی خبر داد. پیش از این در 12 شهر سقف وام مذکور 600 میلیون تومان بود.

اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند.

تحقق رشد اقتصادی 4.0 درصدی در سال 1401 در امتداد رشد اقتصادی 4.4 درصدی سال 1400، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه شرکت کیسون در مدت قانونی شکایتی به دادگاه ارائه نداد، حکم خلع ید این شرکت قطعی شده است.

قیمت شاهین در بازار آزاد به 545 میلیون رسیده و خرید ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر 305 میلیون تمام می‌شود.

با اجرای مرحله نخست طرح تسریع در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی، 330 هزار واحد مسکن خالی جدید در کشور شناسایی شد.

شاخص کل بورس با رشد 1305 واحدی امروز به کار خود خاتمه داد.

امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در 3 دهک اول، مبلغ 400 هزار تومان شارژ می شود.

محصولات ایرانخودرو امروز دوشنبه 29 خرداد بدون تغییر قیمت پا به بازار گذاشتند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز 28 میلیون و 650 هزارتومان است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع رب گوجه فرنگی در بازار پرداختیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق 52 اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبه هیئت وزیران قطع شد.

پس از گذشت حدود سه ماه از اعلام ممنوعیت فروش خودرو در بورس، یک شرکت مونتاژکار اعلام کرد که قصد عرضه خودرو با سازوکار بورس را دارد اما در نهایت پس از گرد و خاک های فراوان، این عرضه لغو شد.

آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی از ساخت یک میلیون و 321 هزار و 749 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر می‌دهد البته با افزایش همکاری نظام بانکی، ساخت مسکن سرعت خواهد گرفت.