شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه 29 خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41هزار و 325 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 568 تومان اعلام شد.

بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.

کارآفرینی به عنوان پدیده ای مردمی در اقتصاد که نقش عامل حیات اقتصادی را بازی می کند می تواند با توسعه انقلابی خود، به شکل دهی یک اقتصاد مقاوم یاری رساند.

مدیرکل آبفای استان تهران گفت: با توجه به اینکه 44 درصد بارندگی امسال کمتر شده، مردم باید مصرف خود را حداقل 10 درصد کاهش دهند.

قیمت خودرو، امروز، 29 خرداد 1402، در اغلب محصولات افزایش نسبی را تجربه کرد. گویی فنر فشرده‌شده قیمت بازار به‌صورت تدریجی درحال رهاشدن است.

مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی با ابلاغ بخشنامه و تعیین برش‌های استانی، از اردیبهشت آغاز شده است.

عرضه خودرو دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز 29 خرداد در بورس کالا انجام شود به تعویق افتاد.

طبق اعلام بانک مرکزی، حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به 300 میلیون تومان افزایش یافت.

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که نقطه‌ای، لکه‌ای یا خطوط مواج کوتاهی معلق در هوا ببینید که وقتی سعی می‌کنید مستقیماً به آن نگاه کنید فرار می‌کند؟

بحث تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی از همان ابتدا محل چالش و دعوای نهادهای درگیر با موضوع بوده است.

میزان مصرف برق کشور به 66 هزار و 58 مگاوات رشد که نسبت به‌روز مشابه سال گذشته با رشد 6.1 درصدی همراه شد.

قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید همچنان بالاست و هر کیلو گوشت گوسفندی بین 380 تا 500 هزار تومان متغیر بوده و گوشت مرغ با وجود تعیین نرخ مصوب 73 هزار تومان به مبلغ 88 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

در هفته‌های اخیر شاهد کاهش قیمت در بازار مسکن و اجاره کشور هستیم.