جمعه 8 تیر 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه نمایش قسمت پنجم مجموعه مستند «غیر رسمی» در شبکه‌های سیما، از پوستر این مستند رونمایی شد.

لا بنیادی تبدیل به مهره‌ای شده که علی رغم داشتن یک کارنامه ضد ایرانی به عنوان بازیگری ایرانی تبار سناریوهای فرمایشی فرقه‌های سیاسی را در محافل مختلف به فرموده قرائت می‌کند

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: شبکه‌های پخش نمایش خانگی از جمله فیلیمو در جنگ فرهنگی در زمین دشمن بازی نکنند.

مسئول هیأت نورالرضا (ع) گفت: فروردین‌ماه سال 1400 در اردوی جهادی در جنوب کرمان، کلنگ ساخت مدرسه 3 کلاسه، برای دانش‌آموزان دبستانی را به زمین زدیم. فردا این مدرسه به طور رسمی با یاد شهید آرمان علی‌وردی افتتاح می‌شود.

برنامه تلویزیونی «ماجرای امروز» روایت مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

جزئیات رایگان شدن آموزش فیلمسازی در 10 استان کشور به انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ شد.

نشست رونمایی از مجموعه شعر «گندم نشد سیب» توسط انتشارات سوره مهر برگزار شد.

رستگار: عسگرپور خواستار چند پاره کردن امر تنظیم‌گری صوت‌و تصویر فراگیر است که ایده ایشان در نهایت به عدم تنظیم‌گری ختم می‌شود.

زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج اعلام شد.

این قسمت از سریال شبکه مخفی زنان که شعار «زن، قدرت، شکوه» که نسخه آزمایشی شعار «زن، زندگی، آزادی» است در 4 شهریور ماه دست کم یک ماه قبل از آشوب‌های سراسری منتشر شد.

یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.

حسن روح الامین نسبت به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) واکنش نشان داد و یک تابلو نقاشی با موضوع شهدای این حادثه خلق و آن را به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) تقدیم کرد.

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می کنند، و نظام، طبق پیش‌بینی‌هایشان تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود سقوط کرده است، چطور می‌توانند به دیگران پُز «واقع بینی» بفروشند و به ما تصویر درستی از واقعیت بدهند؟

درگیری‌های خیابانی پرخشونت که در کشور ما رخ می‌دهد، نمونه‌های بارزی است که در هر دیدگاهی با عنوان اغتشاش شناخته می‌شود.

بافت فرش جام جهانی 2022 قطر با تصاویر اسطوره های فوتبال و پرچم کشورهای شرکت کننده با حدود 3.5 میلیون گره در تبریز به پایان رسید.

دشمن مردم؛ دوران خطرناک حقیقت‌گویی در آمریکا نوشته جیم آکوستا و ترجمه فاطمه محرر صفایی از انتشارات ایران منتشر شد.