شنبه 7 مهر 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

جدول اکران سینماهای مردمی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (بخش سودای سیمرغ) منتشر شد.

هم‌زمان با رونمایی از لوگو فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی، این اثر آماده نمایش در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌شود.

بی‌اعتنایی فیلیمو به پشتوانه امنیتی نسبت به قواعد ساترا و ساز وکارهای تعریف شده نظام، مرزهای بی قانونی را عملا جابجا کرده است.

کشور آلمان را نگاه کنید آنجا هم به طور جدی روی پلتفرم‌های داخلی خودشان، اعمال قانون می‌کنند. اگر محتوایی خلاف قوانین و مقررات جمهوری فدرال آلمان انجام شود مجازات سنگینی برایشان در پی دارد.

رضا کیانیان گفت: من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم. برخی نمی‌توانند مخالف خود را تحمل کنند ولی من می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم.

در حین برگزاری جشنواره تئاتر فجر در جریان اجرای نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی، یک زباله‌گرد به گروه بازیگران این نمایش پیوست.

مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: 26 فیلم از 25 کشور در بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

نخستین تصویر از فیلم سینمایی «هوک» با نمایی از سیستان و بلوچستان منتشر شد.

اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران نسبت به صحبت‌های یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینمای ایران واکنش نشان داد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دررابطه‌با سانس‌ها و چگونگی برگزاری چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌گوید.

بلیت فروشی آثار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از دهم بهمن ماه به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

تکاپو برای تحریم مهمترین رویداد سینمایی کشور در رسانه‌های خارج از کشور حرکتی قابل پیش بینی بود که بعد از اعلام اسامی فیلم‌ها دوباره به سرخط خبرها آمد.

نمایش «کلاه قرمزی» به کارگردانی محمدرضا مرتضوی که جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، داستان سه زن در شرایط جنگی را روایت می‌کند. یکی در ایران، آن یک در افغانستان و دیگری در سوریه.

نویسنده داستان «گلریزان» گفت: من ابتدا برای ورود به حوزه هنری مجبور شدم چادر خریداری کنم اما به مرور به من اجازه داده شد بدون چادر فعالیت داشته باشم.

5 بسته نورسیده حاوی 215 عنوان کتاب در 296 هزار و 26 نسخه، به منظور غنی سازی مخزن کتابخانه های عمومی با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطب، طی آذر و دی 1401 به کتابخانه های عمومی کشور ارسال شد.