یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم رونمایی از کتاب «حاج‌علی محمدی‌دوست» برگزار می‌شود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آخرین شکوفه پاییز»، «میرزا کوچک خان (کوچک جنگلی)»، «سردار جنگل»، «افسانه شهر قالی»، «آقای امیدوار»، «دوستان ابدی» و... از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

سید مهدی شجاعی طباطبایی: در مورد اقدام ضد ایرانی در برپایی بخشی با عنوان مهسا امینی در نمایشگاه کاریکاتور ملانصرالدین ترکیه به مسئولان این رویداد نامه‌ای اعتراضی نوشتم

اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید.

پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما، در خصوص سینماگران بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت.

با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.

مستند «زری» و مستند «فرزندان خونیار» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی از دو جشنواره خارجی جایزه گرفتند.

نیکول کیدمن بازیگر هالیوود پس از پیشنهاد 100 هزار دلاری برای کلاه امضاشده هیو جکمن در جریان اجرای نمایش «مرد موسیقی» در برادوی مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

رویداد دمی با همدم به منظور هم‌اندیشی پیرامون نقش سکوهای همسان‌گزینی در امر ازدواج بعد از ظهر یک‌شنبه مورخ 6 آذرماه به میزبانی تبیان برگزار گردید.

حامد محضرنیا، خواننده موسیقی پاپ گفت: پول اولین نقش را در زمینه فضای نظارتی بر انتشار موسیقی دارد و تعیین می‌کند چه موسیقی در فضای مجازی بیشتر به گوش مردم برسد.

علی فراهانی مداح اهل بیت (ع) که سال‌ها در بعثه مقام معظم رهبری در سفرهای حج و عتبات به عنوان مداح نیز به مرثیه‌خوانی پرداخته بود، بعد از مدت‌ها تحمل بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

صدور بیانیه خانه سینمادر حمایت از اقدامات قانون شکنانه چند سینماگر که بااظهارنظرهای همسو با شبکه‌های ضد ایرانی به خشونت دامن می‌زدند، مؤید این است که توهمات فضای مجازی به اعضای این نهاد هم سرایت کرده.

شعر خوانی احمد بابایی در خصوص فتنه اخیر.

نماهنگ‌های «خوب‌ترین خاک» و «تیم بالا» به مناسبت حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر منتشر شدند.

هر سال در پاییز تب‌و تاب فیلمسازی اوج می‌گیرد. بخشی از شتاب تولید حاصل تلاش فیلمسازان برای رساندن فیلم‌هایشان به جشنواره فیلم فجر است.

دبیرستاد برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله حاج شیخ علی آقا سعادت پرور (پهلوانی تهرانی) از برگزاری هجدهمین مراسم ارتحال در شهر مقدس قم خبرداد.