پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مشکلی در تامین خوابگاه دانشگاه‌های استان همدان وجود ندارد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مشکلی در تامین خوابگاه دانشگاه‌های استان همدان وجود ندارد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان، گفت: مشکلی در تامین خوابگاه دانشگاه‌های استان همدان، وجود ندارد.

مسلم مخفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشایی دانشگاه‌ها از 14 فروردین در دستور کار قرار گرفت، یکی از دغدغه‌ها در این زمینه، تامین خوابگاه بود.

مخفی تصریح کرد: خوابگاه به تعداد کافی در استان نداشتیم و در سال‌های گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کردیم اما در این دوسال به دلیل تعطیلی خوابگاه‌ها بسیاری از آن‌ها تغییر کاربری دادند چون توجیه اقتصادی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام شده دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها شدند و مشکل عمده‌ای نداشتیم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان در رابطه با وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، گفت: دانشجویان به تدریج در حال اسکان در خوابگاه‌ها هستن و مشکلی در این زمینه نداریم.

مخفی با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در ایام کرونا نیز تعطیل نبودند، اظهار کرد: خوابگاه ریحانه در دانشگاه علوم پزشکی ویژه دختران در حال ساخت است که با تکمیل این خوابگاه، مشکل کمبود خوابگاه این دانشگاه، حل خواهد شد.

وی ادامه داد: پیمانکار قول داده تا پایان مردادماه این پروژه را تحویل دهد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان در رابطه وضعیت خوابگاه دانشگاه صنعتی همدان، مطرح کرد: استانداری همدان، چهار بلوک سازمانی در نزدیکی این دانشگاه برای خوابگاه دختران در نظر گرفته و برای خوابگاه پسران نیز از ظرفیت سایر ادارات استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام