پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم صحبت پیغمبر را که 70 روز پیش از در گذشت ایشان بازگو شده بود،‌فراموش کردند و آمدند طبق اصول دموکراتیک برای خود رهبر انتخاب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنجمین دوره مجلس شورای ملی به طرحی رای داد که بر اساس آن ضمن حفظ سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه به عنوان مبنای محاسبه تاریخ شمسی، نام ماه‌های تقویم از نام های پارسی باستان به نام‌های فعلی تغییر یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفتگویی خاطرنشان کرد: ما باید به دولت مهلت بدهیم چراکه مطمئن هستیم دولتمردان ما می‌خواهند که مشکل تورم و رشد تولید را حل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال82 احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی گلوی‌مان. دوسال بعدش سر همه‌مان را شیره مالید، زیر میز زد و همه را به هیچ حساب کرد و پاستورنشین شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دوره «طرح ولایت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور روز اول فروردین 1403 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد. حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در میان دانشجویان علوم پزشکی با تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: پیوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها نیز با مطرح شدن ماجرای باغ 1000 میلیاردی این حوزه بار دیگر نام این مدرسه و متولی آن بر سر زبان ها افتاده است. خبرآنلاین نوشت: مدرسه علمیه ای که صدیقی تأسیس کرده و تولیتش را بر عهده دارد، همواره مورد نقد بوده است چرا که در یکی از گران ترین نقاط ایران و تهران و با معماری بسیار شیک ساخته شده است و منتقدان آن را مدرسه لاکچری می دانند. کاظم صدیقی (با نام کامل کاظم رجبی صدیقی) اول...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی گفت: آقای رئیسی عقبه و سابقه سیاسی زیادی ندارد و در 30 - 40 سال گذشته، در امور قضایی فعالیت کرده و در جمع‌هایی چون جامعیت روحانیت مبارز، جامعه مدرسین، مجمع روحانیون مبارز و امثال آنان، که بتواند تجربه سیاسی بالایی کسب کند، نبوده و پشت او از سرمایه‌های اجتماعی ریشه‌دار خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدرسه علمیه ای که صدیقی تأسیس کرده و تولیتش را بر عهده دارد، همواره مورد نقد بوده است چرا که در یکی از گران ترین نقاط ایران و تهران و با معماری بسیار شیک ساخته شده است و منتقدان آن را مدرسه لاکچری می دانند.

وب‌گاه الف

تلویزیون در ساعت‌های مختلف، مناجات‌خوانی‌های ویژه ماه مبارک رمضان را توسط افرادی چون محمدرضا طاهری، محمود کریمی، سعید حدادیان و منصور ارضی از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اشرف بروجردی گفت: هرچند با ظهور اصلاحات تلاش شد دیدگاه مصباح برای مانع‌تراشی بر سر رشد اصلاحات مطرح شود، اما رسما از زمان دولت احمدی‌نژاد بود که شاگردان مصباح به ساختارهای مدیریتی کشور رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

سخنرانی ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ساعت‌های مختلف، مناجات خوانی‌های ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز