پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اشتباه تایپی زیرنویس پخش زنده مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در شبکه خبر تلویزیون سوژه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب‌الله لبنان در پیامی به سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: زنده‌نگه‌داشتن فکر ایشان نیست؛ خدمتی بزرگ به امت مشتاق اندیشه صاف و زلال او و به خصوص نسل‌های جوانی است که آن شخصیت بزرگ با روش و جریان معرفتی‌اش جذب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین جلالی نماینده مجلس در گفتگو با رویداد 24 گفت: رد صلاحیت‌ها باعث افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دانشگاهها و تشکل های دانشجویی ویژه برنامه هایی را برای بزرگداشت این قهرمان ملی در نظر گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه در سومین بزرگداشت علامه مصباح یزدی (قدس سره) که صبح امروز نهم دی ماه در سالن اجلاس تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت. رهبر شیعیان نیجریه در مورد مقام علامه مصباح و حضور در مراسم بزرگداشت وی گفت: نمی‌دانم من برای قرارگرفتن در این جایگاه و سخن درباره متفکر بزرگ و فیلسوف گران‌قدر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی مناسب...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: ارائه وثیقه مورد اعتماد از طرف بانک‌ها برای برداشت از بانک مرکزی مهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: اندیشه آیت‌الله مصباح در همه جا از جمله مراکز فکری و فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور کشورمان گفت: علامه مصباح یزدی بر مبنای محکم، صحبت‌های نو مطرح می‌کرد و آزاداندیشی و نواندیشی وی، مبتنی بر اصول بود.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور امروز در کنگره بین المللی اندیشه های مصباح یزدی گفت: در روز بصیرت حقیقتا مردم نشان دادند فتنه را خوب شناختند و غبار را کنار زدند. حضور اثر بخش مردم در عرصه، به فتنه 9 دی خاتمه داد و این روز باید به عنوان روز بصیرت در راستای بصیرت آفرینی در جامعه بماند و ابعاد این روز و حرکت بزرگ‌ملت تبیین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله رئیسی گفت: در روز بصیرت حقیقتا مردم نشان دادند فتنه را خوب شناختند و غبار را کنار زدند و به تبعیت از رهبری فرزانه به صحنه آمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان، امروز در کنگره بین‌المللی اندیشه‌های علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: علامه مصباح یزدی بر مبنای محکم، صحبت‌های نو مطرح می‌کرد و آزاداندیشی و نواندیشی وی، مبتنی بر اصول بود. وی افزود: وی جریان‌سازی می‌کرد و فقط شاگردپرور نبود؛ دفاع عقلانی و منطقی از باور‌های دینی، نکته محوری است که در اندیشه علامه مصباح...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: نیاز است اندیشه‌های آیت‌الله مصباح در مراکز علمی و فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد. ایشان دارای اندیشه‌های نو و چهره‌ی آزاداندیشی بود و در نوآوری و نو اندیشی مبتنی بر مبانی، حرف جدید را مطرح می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ای کاش آیت الله مصباح اکنون در میان ما حاضر بود، تا با چشم خود پیروزی‌ها و قهرمانی‌های کم‌نظیر مقاومت در فلسطین را می‌دید و با مشاهده شکست و خواری آشکاری که صهیونیست‌ها در غزه نستوه به آن تن دادند، جان پاکش آرامش می‌یافت.