چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: با همه شعارهایی که می‌دهند و می‌گویند که ما داریم آزاد برخورد می‌کنیم، با روزنامه‌ها کاری نداریم و شکایت و برخورد نمی‌کنیم، در طول 44، 45 سال بعد از پیروزی انقلاب تا امروز در نظام جمهوری اسلامی اولین دولتی که روزنامه جمهوری اسلامی را تحریم اقتصادی کرده، همین دولت سیزدهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت سه مناسبت جدید با عناوین «روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی»، «روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی» و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» در تقویم رسمی کشور تصویب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سه مناسبت «روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی» 15 مهر، روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی» 25 مهر و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» 12 دی ماه برای درج در متن تقویم به تصویب رسیده رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی 15 مهرماه روز حماسه فلسطین شد مناسبت‌های جدید برای درج در تقویم سال 1403 در جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پیشنهاد این شورا طرح و تصویب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مناسبت‌های جدید در تقویم کشور ابلاغ شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد! روزنامه جوان نوشت: روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت سه مناسبت جدید با عناوین «روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی»، «روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی» و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» در تقویم رسمی کشور تصویب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی»، روز نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی» و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» در تقویم رسمی تصویب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسیح مهاجری، در آستانه سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین هم از جای خالی آیت الله روایت کرد هم از شرایط بحرانی فعلی که حتی بدتر از دوران احمدی نژاد است. او روند هاشمی زدایی را تایید می کند و معتقد است باید به عبور از این روزها امیدوار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اکنون تمامی تانک‌های و ماشین‌آلات نظامی دشمن در دیدرس نیروهای مقاومت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان طور که رهبری فرمودند انتقام سختی از قاتلین کشتار کرمان گرفته خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هم‌رزمان شهیدش و شهدای راه قدس که در مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) محله شهید جوزانی منطقه 22 تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران توانست بر مبنای نگاه آزادی‌خواهانه حضرت امام خمینی (ره)، در مسیر خروج جمعی از ولایت طاغوت قدم بردارد،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از حادثه تروریستی امروز گلزار شهدای کرمان، گفت‌وگویی داشتیم با شایان ترکمانی (دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران) تا درباره موضع فعالان دانشجویی در این خصوص بیشتر کسب اطلاع کنیم. ترکمانی در ابتدا گفت: حادثه‌ی تروریستی کرمان و شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان، آن هم در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم و فقدان عمار انقلاب،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام محمدمهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در این مراسم، سه خصوصیت مشترک سردار سلیمانی و علامه مصباح یزدی را علم، بصیرت و صفا دانست و تأکید کرد: نهادینه شدن این خصوصیات در این دو شخصیت، ناشی از ارتباط آن‌ها با ائمه اطهار علیهم‌السلام و به خصوص حضرت زهرا سلام الله علی‌ها است، و ما هم برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: آقای مصباح آن‌قدر زنده نماند تا جلوس ابراهیم رئیسی را بر کرسی ریاست‌جمهوری ببیند تا مراتب ارادت خود را به او بارها ابراز دارد و اکنون نیز نیست تا خود بر کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری بنشیند.