شنبه 15 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: نیاز است اندیشه‌های آیت‌الله مصباح در مراکز علمی و فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد. ایشان دارای اندیشه‌های نو و چهره‌ی آزاداندیشی بود و در نوآوری و نو اندیشی مبتنی بر مبانی، حرف جدید را مطرح می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ای کاش آیت الله مصباح اکنون در میان ما حاضر بود، تا با چشم خود پیروزی‌ها و قهرمانی‌های کم‌نظیر مقاومت در فلسطین را می‌دید و با مشاهده شکست و خواری آشکاری که صهیونیست‌ها در غزه نستوه به آن تن دادند، جان پاکش آرامش می‌یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر حزب‌الله لبنان در پیامی به سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: مقاومت اسلامی در لبنان مورد توجه، درخواست، دعا و آرزوهای‌شان بود؛ چراکه ایشان درک‌کرده‌بودند که مقاومت تنها گزینه برای پایداری امت و دستیابی آن به عزت و آزادی مقدساتش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت برگزاری سومین کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی پیامی را برای این کنگره ارسال کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بِسمِ اللَهِ الرَحمَنِ الرَحِیمِ لَقَد کَانَ لَکُم فِیهِم أُسوَه حَسَنَه لِمَن کَانَ یَرجُو اللَهَ وَالیَومَ الآخِرَ وَمَن یَتَوَلَ فَاِنَ اللَهَ هُوَ الغَنِیُ الحَمِیدُ (سوره ممتحنه،...

خبرگزاری تسنیم

وقتی از امام راحل و آیت الله بهجت نصیحت می خواستند می فرمودند که توجه داشته باشید که عالم محضر خداوند است و ما باید ادب این محضر را مراعات کنیم. این استادان هم خود مقید بودند و شاگردانی همچون مصباح یزدی تربیت کردند که مقید بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلین غلامرضا فیاضی عضو هیات امناء موسسه امام خمینی (ره) امروز در کنگره سوم بزرگداشت مرحوم علامه مصباح یزدی که در سالن سران اجلاس برگزار شد، طی سخنانی گفت: چهار نظریه درباره حقیقت انسان وجود دارد، یکی نظر صدرالمتاهلین که نظر عامه مردم هم است که حقیقت همه انسان‌ها یکی است. این نظر قرن‌ها در فکر دانشمندان و امروز بر عامه مردم حاکم است. عضو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با سومین سالگرد ارتحال علامه محمد تقی مصباح یزدی، کنگره بین‌المللی «استاد فکر» صبح امروز 9 دی ماه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری در سالن اجلاس سران آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه خواهان ترویج اندیشه‌های مرحوم محمدتقی مصباح در سیستم آموزشی کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرداختن به مسائلی نظیر حجاب، انتخابات، وضعیت مردم غزه، پرهیز از ثروت اندوزی، واقعه 9 دی ماه و ساماندهی وضعیت کولبرها از جمله محورهای امروز نماز جمعه شهرهای اراک، همدان، سنندج و تبریز بود.

وب‌گاه الف

آیین بزرگداشت سومین ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد با حضور علما، سران لشکری و کشوری در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باباوانگا معروف به «نوستراداموس بالکان» 26 سال پیش در سن 84 سالگی درگذشت اما اعتقاد بر این بود که در پیش بینی آینده از قدرت آینده نگری برخوردار است.