شنبه 15 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی (ره) شنبه 9 دی ماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. این مراسم شنبه 9 دی ماه با حضور تعدادی از اندیشمندان داخلی و خارجی علما و فضلای دین و اندیشه و شخصیت‌های لشکری و کشوری در محل سالن اجلاس سران برپا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری با موضوع الزامات رقابت واقعی در انتخابات شرکت کردند. در این گفتگو محسن هاشمی با بیان اینکه رهبر انقلاب سال 92 را با شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، گفت: سال 91 آخرین سال دولت آقای احمدی نژاد بود، قیمت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و مدیر مسئول روزنامه کیهان شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری با موضوع الزامات رقابت واقعی در انتخابات شرکت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرمسئول روزنامه کیهان و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره شیوه‌های رقابتی شدن انتخابات به مناظره پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه با خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت برخی گروه‌ها موسوم به حجاب‌بان، گفت: این حرکات نه به شکل خودجوش بلکه با محوریت قرارگاه عفاف و حجاب شورای عالی و با هماهنگی وزارت کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان صبح شنبه دوم دی‌ماه 1402 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب مردم‌سالاری می‌گوید: ما اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات و لیست دادن کاندیدا نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مردم‌سالاری می‌گوید: ما اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات و لیست دادن کاندیدا نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در کافه خبر» خبرآنلاین گفت: آن طور که من خبر دارم، آقای خاتمی در این انتخابات پیش‌رو خیلی فعال نخواهد بود و این نکته را به بعضی از دوستان هم گفته است. در هر صورت در انتخابات گذشته خیلی خوب عمل نشد و از این‌رو می‌خواهد فعال نباشد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از طریق تعامل حوزویان و دانشگاهیان نخبه در حل مسائل شکل می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمشید هاشم‌پور نسبت به شایعه درگذشت خود واکنش نشان داد و از مردم خواست به شایعات نشر شده توسط تمامی خبرگزاری‌ها توجه نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گمانه زنی ها درباره ائتلاف انتخاباتی بین اصلاح طلبان و اعتدالیون به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: نمی‌دانیم که به اندازه یک لیست کاندیدا داریم یا خیر. اگر به یک لیست مشترک برسیم که منتهای آرزو است و هر اتفاق مثبتی ممکن است رخ بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 21 نفر از نمایندگان دارفانی را وداع گفتند که 13 صندلی خالی در انتخابات میان دوره ای تعیین تکلیف شدند اما در فاصله چندماهه تا پایان عمر این مجلس، تکلیف 8 صندلی مشخص نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمد علی جاودان استاد اخلاق به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران طی سخنانی اظهار کرد: شهدای کشورمان اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم حق بسیار بزرگی بر عهده ما دارند که برگزاری بزرگداشت‌ها برای آن‌ها کوچک‌ترین کاری است که انجام می‌دهیم. وی در خصوص ایثار در راه خداوند، ابراز کرد: گاهی...

وب‌گاه مشرق نیوز