شنبه 21 مهر 1403

مصوبات جلسه ستاد کرونا در بروجرد لازم الاجرا است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مصوبات جلسه ستاد کرونا در بروجرد لازم الاجرا است

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مصوبات جلسه ستاد کرونا در بروجرد به علت شیوع ویروس از امروز تا پایان هفته لازم الاجرا است و محدودیتهای قانونی طبق پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا سرهنگ عزت اله غلامی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد افزود: نیروی انتظامی با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا پشتیبان کادر درمانی می باشد و وظایف محوله را به خوبی انجام داده و خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع می کند اظهار داشت: در 2 ماهه سال جاری تعداد 1500 موتور سیکلت و خودروی متخلف که در سطح شهر اقدام به مزاحمت کرده اند توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در کاهش و جرم در جامعه موفق باشد و باید دستگاههای مرتبط همکاری های لازم را انجام دهند.

سرهنگ غلامی افزود: نیروی انتظامی به مشارکت عمومی شهروندان برای برخورد قاطع با متخلفین نیاز دارد و شهروندان اطلاعات و اخبار خود را در مورد افراد سود جو و فرصت طلب و کسانی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی می کنند را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندهی انتظامی بروجرد به همراه فرمانده هان حفاظت و عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در بروجرد طی آیینی تجلیل کردند.

*س_برچسب‌ها_س*