جمعه 10 فروردین 1403

معاون استانداری گیلان: واقع نگری و آرمان گرایی ویژگی بسیجیان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون استانداری گیلان: واقع نگری و آرمان گرایی ویژگی بسیجیان است

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: واقع نگری و آرمان گرایی از ویژگی های بارز بسیجیان است چون آرمانهایی را که انقلاب اسلامی تصور و تعیین کرده را بسیجیان با تفکر بسیجی انجام می دهند و.

محمود قاسم نژاد روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: بسیجیان در برهه های مختلف و در مشکلات گوناگون جامعه، لیاقت خود را نشان داده اند و در 8 سال دفاع مقدس با دشمنان جنگیدند و در عرصه های مختلف دیگر که نیاز به حضور بسیج بود، بدون چشمداشت مالی و با انگیزه خدمت در صحنه ها حضور یافتند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات بارز بسیجیان، ارتباط خوب این قشر با اقشار مختلف جامعه است که نمونه بارز آن را می توان شهید قاسم سلیمانی از بسیجیان ماندگار تاریخ ایران دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: سردار سلیمانی ارتباط بسیار خوبی با اقشار مختلف مردم داشت و ارتبط خوب این سردار بزرگ با عامه مردم و نوع نگرش نسبت به مردم، آنقدر زیبا و ساده بود که همه را جذب می کرد.

قاسم نژاد اضافه کرد: ما باید با رفتار و تفکر بسیجی خود همه جامعه را جزو خانواده خود ببینیم و از سوی دیگر با پیشرفت جامعه، باید توانایی جواب دادن به سئوالات را داشته باشیم و از سئوالات مطروحه ناراحت نشویم چون هدف و تفکر بسیجی این است که جوابگوی سئوالات اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان باشیم تا نیروهای بیشتری جذب بسیج شوند.

وی همچنین به انتخابات پیش رو نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما سه انتخاب را پیش رو داریم که شامل انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس است که در گیلان 60 هزار نیرو برای برگزاری آن فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعبات در نظرگرفته شده برای اخذ رای در 28 خرداد ماه، تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و از یکسو باید شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم آوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در خصوص معارفه رئیس جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه فردی از همین مجموعه که در پست های گوناگون زحمت کشیده به عنوان رئیس جدید انتخاب شده که این امر در جامعه بسیار موثر است چون باید از وجود افرادی که سالها در مجموعه ای زحمت کشیده و تجربه کسب می کنند، بهره برد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان با حضور مسئولان، مدیران و فرماندهان قرارگاه ها و بسیجیان استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد که در نهایت رضا رنجبر به عنوان رئیس جدید سازمان بسیح ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی و از زحمات دو ساله عباس حسینی تقدیر شد.

*س_برچسب‌ها_س*