دوشنبه 23 مهر 1403

معاون استاندار: اصلاحات اقتصادی در کرمانشاه تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون استاندار: اصلاحات اقتصادی در کرمانشاه تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی در استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد، یکی از مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردها در زمینه بهبود فضای کسب و کار، کاهش روند زمانی استعلام‌ها و صدور مجوزها از چند ماه به 2 هفته است.

«هدایت حاتمی» روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این اداره کل افزود: تمام تلاش تیم مدیریتی استان این است که زمان 2 هفته ای صدور مجوزها نیز کاهش یابد و به کمترین زمان ممکن برسد و نیز نظام صدور مجوز ساخت و کنترل اجرای پروژه ها را نیز به سامان برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه اقتصاد استان اظهارداشت: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار و ارتقای رتبه استان در کشور و کسب رتبه سوم استان در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی از مهمترین دستاوردهایی بود که اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان نیز در آن نقش مهمی داشت که قابل تقدیر است.

حاتمی افزود: سیاست‌های وزارت اقتصاد در سال جدید بر روی سه محور مولد کردن دارایی‌ها و املاک دولت، اقتصاد هوشمند و بهبود فضای کسب و کار متمرکز شده است و باید تلاش کنیم که استان کرمانشاه از این سه محور بیشترین بهره را ببرد و عملکرد موفقی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد اگر چه در سال های گذشته بخشی از این سیاست ها بخصوص در زمینه بهبود فضای کسب و کار و هوشمند کردن اقتصاد را در استان اجرایی کرده بودیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: استان کرمانشاه یکی از جذاب ترین استان‌ها برای سرمایه گذاری است و منابع خاکی، آبی و مبادی مرزی پر پتانسیلی دارد و ما بر مبنای همین مزیت‌ها، امسال بر روی 20 هزار میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری هدف گذاری کرده ایم و مصمم هستیم که این مساله تحقق یابد.

وی تصریح کرد که از مدیران امور اقتصادی و دارایی استان انتظار داریم طوری عمل کنند که روند سرمایه گذاری در استان آسان و راحت شود و موانع دست و پاگیر برطرف شوند. در این مراسم از زحمات «علی محمدی» تقدیر و «امیرحمزه حیدریان» به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه منصوب شد.

*س_برچسب‌ها_س*