شنبه 7 مهر 1403

معاون استاندار: می خواهند بگویند سیستان و بلوچستان ناامن است

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
معاون استاندار: می خواهند بگویند سیستان و بلوچستان ناامن است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و حماسی خوبی دارد که باید معرفی شود؛ نه ویژگی‌های منفی چون ناامنی و مواد مخدر که رسانه‌های معاند به غلط و عامدانه قصد دارند معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی ظهر امروز در نشست با کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که به مناسبت هفته گردشگری در محل موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار شد، ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست در غزه و لبنان، شعار هفته گردشگری امسال را که گردشگری و صلح است شعاری وزین و به جا دانست و اظهار داشت: متأسفانه جامعه جهانی با بی‌عرضگی تمام نشان داد که هیچ رغبتی به موضوع صلح ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: استان سیستان و بلوچستان ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و حماسی خوبی دارد که باید معرفی شود؛ نه ویژگی‌های منفی چون ناامنی و مواد مخدر که بعضی از رسانه‌های معاند به غلط و عامدانه قصد دارند معرفی کنند.

وی ادامه داد: استان سیستان وبلوچستان پدیده نوظهور کشور در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی و استان ظرفیت‌های ناشناخته است که باید به دنیا معرفی شود.

شریفی تصریح کرد: کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سفیران فرهنگی و مامور معرفی ظرفیت‌های بکر استان با بهره‌گیری از ظرفیت راهنمایان گردشگری و دیگر مرتبطین هستند وامید داریم آنگونه که شایسته استان باشد این مهم صورت پذیرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ما نیز در مجموعه استانداری اعلام آمادگی خود را به منظور همکاری بیشتر برای معرفی بهتر و مؤثرتر این ظرفیت‌ها در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام می‌کنیم و از هیچ کوشش دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم نیز تعدادی از بانوان این اداره کل با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.