سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تایید مسمومیت دانش آموزان در مشهد گفت: هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است، شخصا در حال عزیمت به مدرسه هستم تا وضعیت آنجا را بررسی نمایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم در برنامه حضور گفت: باید بالاخره برای مسائل تدبیر و فکری کرد. در مراسمات بین‌المللی خود تدابیری را پیش ببریم که اصطکاک‌ها را به حداقل برسانیم و مناسبات اقتصادی خود را بهبود ببخشیم. نمی‌نوانیم صرفاً اتکا به ذخایر داخلی داشته باشیم. منبع: جماران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار از ماجرای کتک خوردن همسرش از آمرین گشت ارشاد گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این موشن گرافی راه‌های حفاظت از خود در برابر انواع آلودگی‌های شیمیایی، گازها و همچنین انفجار به دلیل نشت گاز در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ابتکار با بیان اینکه امام (ره) صادق بود، گفت: امام همانی که از اسلام می‌دانست را می‌گفت و بی‌رودربایستی می‌گفت ما برای زنان این نقش را قائلیم. ما قائل به این نیستیم که زنان در تظاهرات شرکت نکنند. چون من یادم است که یک عده‌ای می‌گفتند خانم‌ها به تظاهرات نیایند چون صدای خانم‌ها را نامحرم می‌شنود و امام گفته بودند که اصلاً چنین چیزی نیست و زنان هم حق دارند برای آینده خود تلاش کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: اتفاقاً این یکی از آن موضوعاتی است که به مبانی عدالت در نظام خدشه وارد می‌کند و امام روی این موضوعات بسیار حساس بود. منبع: جماران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابتکار تصریح کرد: در این سال‌ها خانم‌ها مشکلات و تبعیض‌هایی داشتند و نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا این اصل شده است و همه چیز را فراموش کرده‌ایم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ابتکار، معاون رئیس جمهور سابق در امور زنان و خانواده گفت: من جزو کسانی بودم که در دوره آقای هاشمی، در مورد برخوردهای امر به معروف و نهی از منکر مورد برخورد قرار گرفتم. ما در پارک چیتگر درگیری داشتیم سر موضوع دوچرخه‌سواری‌ها و همسرم، آقای هاشمی از آمرین تندروی گشت ارشاد کتک خورد به خاطر اینکه از یک دختر 14 15 ساله‌ای که داشت دوچرخه‌سواری می‌کرد و به زعم این آقایان، حجابش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دانش آموزان بیش از 10 مدرسه اردبیل دچار مسمومیت و بیوتروریسم شدند، دشمنان ما به سراغ دختران، نوجوانان و مدارس و خانواده‌ها می‌روند تا رعب و وحشت را در جامعه ایجاد کنند. در این رابطه از وزرای کشور و اطلاعات درخواست می‌کنیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر در ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جوان نوشت: آیا مناسب نیست که مسئولان امنیتی خدمت همسر مرحوم هاشمی بروند و اطلاعات لازم در این زمینه را از او کسب کنند و این غائله وحشتناک مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را خاتمه دهند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی به مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به مسمومیت سریالی دانش آموزان واکنش نشان داد و گفت: دشمن داعش پرور تحصیلات دختران و پیشرفت آنان در جمهوری اسلامی را تاب نمی آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت مدعی شد: توصیه‌های رسانه‌ای ضدانقلاب در روزهای اخیر مبنی بر به تعطیلی کشاندن مدارس در ایران به خوبی نشان می‌دهد که یکی دیگر از مهمترین اهداف عاملان مسموم کردن دانش‌آموزان، ضربه به نظام آموزشی کشور است.