سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میان اعضای کابینه ابراهیم رئیسی، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری از ابتدای حضورش در این سمت، حاشیه های پررنگی را ایجاد کرده است. افشای زندگی پسر وی در خارج از کشور و اظهاراتش درباره گشت ارشاد در بحبوبه اعتراضات مردمی دولت رئیسی را وارد چالش زیادی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملکرد یک ساله و حواشی خانواده انسیه خزعلی، معاون زنان رییس جمهور را در ادامه می بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در سرمقاله امروز خود به بهانه مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز خواهان محدودسازی بیشتر اینترنت و برخورد با سلبریتی‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- حدود 11 سال است که مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد نگران احداث سدی هستند که روستاهای‌شان را زیر آب می‌برد و آنها را مجبور به کوچ می‌کند. سد خرسان 3 یکی از 25 سدی است که قرار است آب خود را از سرشاخه‌های رودخانه کارون بگیرد و به عنوان یک پروژه انتقال آب هم استفاده شود و به کرمان و یزد آب برساند. دو سد قبلی یعنی خرسان یک و 2 در پایین‌دست استان کهگیلویه و بویراحمد و در جنوب غربی لردگان...

وب‌گاه فرارو

جریان پایداری، ابتدای ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، سعی در بی‌توجهی به این ماجرا داشت و در مطبوعات مکتوب خود، خبری درباره این اتفاقات نمی‌نوشت. بعد از اینکه این وقایع به مدارس تهران کشیده شد، آن‌ها نیز ناچار به واکنش شدند. اولین موضع‌گیری پایداری‌ها، واکنش به اظهارنظر مخالفان سیاسی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شهرداری تهران در مطلبی نوشت: کافی است بانوان پلیس مجهز به دوربین باشند. هرجا کشف حجاب دیدند کافی است تذکر لسانی دهند.

وب‌گاه فرارو

با ادامه ماجرای مسمومیت‌ها از یک سو، فرضیات مطرح شده پیرامون چرایی آن‌ها و از سوی دیگر، ورود مسئولان به ماجرا، ابعاد جدی‌تری به خود گرفت. در مهم‌ترین سطح این سخنرانی رهبر انقلاب و موضع‌گیری شفاف ایشان پیرامون ماجرای مسمومیت‌ها بود که در محافل رسانه‌ای و در سطوح ارشد تصمیم‌گیری اثرگذار بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده تهران گفت: بحث اعتقادی که اجباری نیست. به زور که نمی شود کسی را مجبور به تغییر عقیده کرد. با زندان کردن که تغییر نمی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میرسلیم، نماینده تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: گشت ارشاد در زمینه هایی موفق بوده است. بعضی جاها هم ماموران شاید تجربه و دانش کافی را نداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همراهی در پروژه کشته‌سازی، اصرار بر واژه «اعتراض» و انکار «اغتشاش» و نفرت‌پراکنی علیه مدافعان امنیت، تنها بخشی از اقدامات چند ماه اخیرِ روزنامه اعتماد در جریان آشوب های اخیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه اصولگرا خواستار برخورد با معصومه ابتکار بخاطر اظهاراتش درباره حجاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به اظهارات معصومه ابتکار درباره بنیانگذار جمهوری اسلامی اعتراض کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره استاندارد شهرستان گناوه با انجام وظایف سازمانی خود، درسی را به اقتصاد ایران داده که خوانش آن برای مسئولان ارشد اقتصادی یک ضرورت است.