سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس نوشت: جریان‌های ضدایرانی همراستا با پیشنهاد اندیشکده‌های غربی، تلاش دارند با راه‌اندازی «چرخه جدید» اعتراضات، پیوندی میان معترضین در حوزه اقتصاد با معترضین در حوزه فرهنگی؛ اجتماعی و سیاسی ایجاد کنند تا بدنه خاموش را به حضور در خیابان تحریک کند و بتوانند به اهداف خود دست یابند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس کشور به شهرهای بزرگ هم رسید؛ فارغ از اینکه کدام جریان ضدایرانی عامل اجرای این عملیات است، در این گزارش به بررسی اهداف و نتایج احتمالی چنین اقداماتی پرداختیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: اطلاع‌رسانی درباره مسمومیت‌های اخیر در مدارس دخترانه برخی از شهرهای کشور به عهده وزارت کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاعری گفت: تنها طرح تنفس جنگل نیازمند اعتبار نبود. بدین جهت این طرح با دستور و ابلاغیه اجرایی شد. در نهایت 100درصد این قانون عملیاتی شد، به‌طوری که هیچ پیمانکاری در جنگل‌های هیرکانی عملیات قطع چوب را مگر از طریق قاچاق و روش‌های غیرقانونی انجام نمی‌داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی محمد شاعری در دهمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا با موضوع بایدها و نبایدهای حکمرانی محیط زیست که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد درمورد آلودگی هوا اظهار کرد: در کشور ما تا زمانی که یک مسئله‌ای در اولویت اصلی مسئولان نظام و کشور قرار نگیرد آن مسئله حل نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: علت اصلی مسمومیت‌ها هنوز مشخص نیست و نمی‌توان تشخیص دقیق را اعلام کرد اما مسمومیت خفیف تایید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته 3 نفر در رابطه با این موضوع توسط نهادهای امنیتی بازداشت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از کنار هم قرار دادن مجموع اظهار نظرها و رویدادهای مرتبط با ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان قم و شهرهای دیگر، این نکته کاملاً مشخص می‌شود که اطلاع رسانی دقیق درباره این موضوع با شفافیت صورت نمی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد معدودی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی واحد بروجرد با مشاهده علائمی چون سرگیجه راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برخورد دو قطار در یونان دست کم 32 کشته و ده‌ها زخمی بر جا گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون بهداشت مجلس درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده به خبرآنلاین گفت: «تا 8 اسفند مسمومیت خفیف 799 دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا هشتم اسفند نزدیک به 400 نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: همین امروز با نهادهای امنیتی جلسه ای داشتیم و خوشبختانه این نهادها سرنخ هایی را پیدا کرده اند که نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احسان علیخانی در صفحه اینستاگرامش به مرگ پیروز واکنش نشان داد.