سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار گفتک باید اجازه بدهیم تا جوانان بهترین انتخاب را داشته باشند. همین امروز در جوامعی که اجباری برای حجاب وجود ندارد، اقبال بیشتری به آن می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابتکار گفت: در سال 86 در شورای شهر تهران وقت گرفتم تا درباره درگیری‌هایی که گشت ارشاد در دولت احمدی‌نژاد با یکی از دختران ایرانی داشت، صحبت کنم. در همان صحبت‌ها گفتم که برخوردهای گشت ارشاد جز ایجاد کینه و نفرت، هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد. فقط نتیجه منفی دارد و در ذهن جوانان ایرانی کینه ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار به اعتماد گفت: وقتی حق انتخاب، حق تشخیص و حق انتخاب سبک زندگی از جوان ایرانی گرفته می‌شود، او هم داده‌های فکری خود را از جای دیگری می‌گیرد و سبک زندگی مورد نظر دیگران را انتخاب می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم چهلمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه 18 فروردین 1402، با حضور آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت‌الاسلام والسملین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، احمد وحیدی، حداد عادل، علی جنتی، بیژن نامدار زنگنه، معصومه ابتکار، پیروز حناچی، محمد نهاوندیان، محمود صادقی، محمد عطریانفر، امیر رضا خادم، سردار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره فرآیند تدوین و تصویب لایحه برنامه هفتم در دولت، خاطر نشان کرد: برنامه هم‌اکنون در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و باید به صحن دولت بیاید؛ جلسات متعددی تا پیش از نوروز و حتی در ایام تعطیلات برگزار شد و منتظر هستیم به‌زودی به صحن دولت برسد و نهایی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن برهانی توضیحاتی جدید درباره یک پیامک مربوط به حجاب منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا نوشت: توصیف رهبری از وضع تورم، کاملا با حس مردم منطبق بود. تورم پیاپی و چندساله‌ای که مردم را فرسوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقام معظم رهبری به خوبی مشخص کردند که حجاب یک امر دینی است و همه در مجموعه‌های خود موظف هستند به ستاد حجاب کمک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معصومه ابتکار در واکنش به اطلاعیه آموزش و پرورش گفت: شرعاً در محیطی که نامحرم نیست نمی توانید حجاب را اجبار کنید.

وب‌گاه عصر ایران

از سال 96 پیشنهاد دادیم که مانند مدارس خاص و مدرسه حداد عادل حجاب در مدارس دخترانه اجباری نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: ستادی در وزارت کشور برای مسئله حجاب تشکیل شده که بیشتر جنبه‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و پشتیبانی را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معصومه ابتکار به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند، واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میان اعضای کابینه ابراهیم رئیسی، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری از ابتدای حضورش در این سمت، حاشیه های پررنگی را ایجاد کرده است. افشای زندگی پسر وی در خارج از کشور و اظهاراتش درباره گشت ارشاد در بحبوبه اعتراضات مردمی دولت رئیسی را وارد چالش زیادی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملکرد یک ساله و حواشی خانواده انسیه خزعلی، معاون زنان رییس جمهور را در ادامه می بینید.