سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حضور چهره های سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور چهره های سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان دولت دوازدهم به مناسبت درگذشت زهرا شجاعی پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور زنان دولت دوازدهم به مناسبت درگذشت زهرا شجاعی پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان 2 روز پیش در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد. هادی چوپان 2 روز پیش در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد. استقبال شیرازی‌ها از هادی چوپان در فرودگاه را در ادامه ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی واکنش نشان داد و نوشت: مقایسه تصاویر هوایی سال 84 و90 نشان می‌داد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده!

وب‌گاه عصر ایران

مقایسه تصاویر هوایی سال 84 و90 نشان میداد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده! تخلف از همان موقع شروع شده بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که متاسفانه حقآبه هنوز تامین نشده البته رایزنی‌هایی با دولت افغانستان انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رییس‌جمهور از همه کسانی که دل در گرو عزت و عظمت ایران اسلامی دارند، فارغ از تعلق خاطر به گروه‌های مختلف سیاسی خواست به تشویق مردم به شرکت فعال در انتخابات بپردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات در دانشگاه تهران گفت: کسانی که تلاش می‌کنند نقش خود در ضعف و کاستی‌های موجود، نارضایتی بخشی از مردم و کاهش مشارکت در انتخابات 1398 و 1400 را کتمان و به گردن دیگران بیندازند، بهتر است بجای اینگونه فرافکنی‌ها مردم را برای بهبود شرایط کشور و حل مشکلات، به شرکت پرشور در انتخابات...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیسی گفت: امام خمینی در وصیت نامه الهی سیاسی خود همگان را به شرکت در همه انتخابات ها توصیه کرده است؛ لذا کسانی که مدعی راه امام هستند وظیفه دارند مردم را دلگرم و امیدوار کرده و همه را به حضور پرشور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: حسن روحانی در هفتمین مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره هاشمی با بیان اینکه هیچ قدرتی نتوانست هاشمی را خانه‌نشین کند؛ گفت: مطمئنم در هر شرایطی بود هاشمی در صحنه سیاست بود، حرف می‌زد، کنشگر بود، سخن می‌گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار گفت: از ابتدای دولت یازدهم تا پایان دوره دولت دوازدهم حدود 25 درصد از مدیران میانی و عالی دولت از خانم‌ها بودند، یعنی ما این موضوع را از حدود 2 تا 5 درصد به 25 درصد رسانده بودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایرنا، حاشیه نگاری از مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی منتشر کرده است.