سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

وب‌گاه مشرق نیوز

نهمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی امروز پنجشنبه 21 دی ماه در تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

24 ساعت بعد از انتشار خبر مالچ‌پاشی در ساحل دریاچه ارومیه مسئولان استانی در آذربایجان شرقی می‌گویند این اتفاق «بدون مجوز» انجام شده است. تلاش‌ها برای گفتگو با مدیران استانی سازمان حفاظت محیط زیست در آذربایجان شرقی بی‌نتیجه بود، اما معاون طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در آذربایجان غربی در گفتگویی اعلام کرد که آن‌ها کاملا از ماجرای مالچ‌پاشی بی‌خبر بوده‌اند و تازه روز گذشته تیمی را به...

وب‌گاه فرارو

حسین آخانی در جواب خبرنگاری نوشته: کار خوبی می‌کنند. در مصر باستان خدایان و مردگانشان را مومیایی می‌کردند. مگر ما چی‌مون از مصر باستان کم داره؟ مالچ‌پاشی کنند، ولی تو رو به خدا خوب مالچ بپاشند تا لااقل نسل‌های آینده بتوانند جنازه مومیایی دریاچه را که پیدا کردند، نگویند سمبل شده. اینجا را کم نگذارید، بناست قرن‌ها در تاریخ بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رؤسای مجالس قطر، امارات و عمان در تماس‌های جداگانه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت حمله تروریستی کرمان به مردم ایران، این حادثه را محکوم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده دولت دوازدهم به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: تعداد مدیران زن از 5 درصد در سال 1392 به 25 درصد در سال 1400 رسید اما دولت سیزدهم تمام اقدامات برای تحقق عدالت جنسیتی را متوقف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به بازخوانی مفهوم رجل سیاسی و جای خالی زنان در نهادهای حاکمیتی به بهانه بیانات اخیر رهبرانقلاب پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود تصویب افزایش وام ازدواج، هنوز تکلیف پرداخت وام به افراد زیر 18 سال مشخص نیست و احتمال ممنوعیت پرداخت وام به آن ها وجود دارد. با وجود تصویب افزایش وام ازدواج، هنوز تکلیف پرداخت وام به افراد زیر 18 سال مشخص نیست و احتمال ممنوعیت پرداخت وام به آن ها وجود دارد. به گزارش عرشه آنلاین، فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، از طرح دولت برای ایجاد محدودیت سنی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: همایش احزاب، زنان و نسل‌های حقوق بشر؛ ظرفیت‌ها و چالش‌ها عصر امروز در سالن اجتماعات خیریه نیکوکاری رعد برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابتکار: برخی کارشناسان می‌گویند زمزمه بازگشت بنزین پتروشیمی به جایگاه دوباره مطرح شده و با کمبود بنزین ناچار به این کار شده اند، اما من نمی‌توانم این ادعا را تایید کنم. یکی از متهمان اصلی آلودگی هوا بنزین است، اما نه بنزین مرسوم بلکه بنزین‌های آلوده‌ای که با دور زدن استاندارد‌ها تولید می‌شود و مشخص نیست در این دوره هم مثل گذشته این اتفاق رخ داده است یا خیر، اما برخی شواهد نشانه‌هایی...

وب‌گاه عصر ایران

معصومه ابتکار گفت: برخی کارشناسان می گویند زمزمه بازگشت بنزین پتروشیمی به جایگاه دوباره مطرح شده و با کمبود بنزین ناچار به این کار شده اند، اما من نمی توانم این ادعا را تایید کنم. ولی تاکید می کنم که ما با برنامه ریزی و استمرار آن در دولت آقای روحانی توانستیم بنزین پتروشیمی را حذف کنیم. نتیجه آن اقدامات این بود که روزهای ناسالم تا حد قابل توجهی کاهش یافت. در آن سال ها بخصوص در دولت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار در پاسخ به منتقدان نوشت: حذف بنزین پتروشیمی، عرضه بنزین و گازوییل یورو4، کاهش مصرف مازوت، ارتقا معاینه فنی و استاندارد خودروها، سخت گیری در پایش صنایع و ارتقا استانداردهای صنایع، تلاش برای تصویب و اجرای قانون هوای پاک و... شما چه کردید؟»

وب‌گاه خبر آنلاین

سال‌های گذشته رسانه‌های منتقد دولت بارها بابت آلودگی هوای تهران، معصومه ابتکار، رئیس وقت سازمان محیط زیست را مورد انتقاد قرار می‌دادند.

وب‌گاه فرارو

معصومه ابتکار نوشت: تلاش‌هایی که از نیمه 92 برای کاهش آلودگی شروع شد، تدریجا به کاهش روز‌های ناسالم انجامید. شما چه کردید؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل شهرسازی تهران با بیان اینکه 1 میلیون نفر متقاضی از استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد، 160 هزار نفر تایید نهایی شدند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین‌بار 8مهر 1402 بود که جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رییسی در سخنرانی جشنواره بین‌المللی خورشید گفت: «تازه متوجه شدم که بنده را به عنوان بانوی اول معرفی کردند. لازم است توضیح دهم در ساختار جمهوری اسلامی بانوی اول همسر رهبر معظم انقلاب هستند.» علم‌الهدی در ادامه آرزو کرده بود که بتواند خاطرات همسر رهبر انقلاب را منتقل کند.