چهارشنبه 2 خرداد 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هفتم اردیبهشت، دادستان تهران به همراه جمع زیادی از قضات با حضور در ندامتگاه مرکزی زنان، از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد. دادستان تهران همچنین با حضور در بند محکومان مالی ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران، ضمن برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره با مددجویان این بند دیدار و پاسخگوی درخواست‌های آن‌ها شد و دستوراتی را در خصوص پرونده‌های برخی...

خبرگزاری مهر

لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانوی 30 ساله نیشابوری بر اثر سقط جنین غیر قانونی فوت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد توحیدی: این مادر باردار برای سقط جنین خود از قرص های پرخطر که از مراکز غیرقانونی تهیه کرده بود، مصرف کرده بود که بر اثر مصرف این دارو دچار خونریزی فراوان شده و مراجعه دیرهنگام این مادر جوان به مرکز درمانی باعث مرگ وی شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برخورد با سارقان به صورت ویژه و جدی از سوی دستگاه قضای استان در دست اجرا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در جریان عملیات گسترده ضد تروریستی در دیالی، طوزخورماتو و کرکوک، دست کم 25 مقر متعلق به این عناصر شناسایی و منهدم شد. در بیانیه صادر از سوی فرماندهی عملیات مشترک عراق آمده است: در جریان عملیات مذکور تعداد نارنجک و خمپاره و تسلیحات دیگر کشف و ضبط شد. در این عملیات یک سکوی رصد که از سوی...

خبرگزاری مهر

اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محموله 371 کیلوگرمی هروئین که از مرزهای شرقی به مقصد ارومیه بارگیری شده بود، زمین‌گیر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق 70 تن مرغ منجمد از مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

شلمچه - رئیس کل دادگستری خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق 70 تن مرغ منجمد در مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته 30 اردیبهشت ماه 1402 رونمایی شد، منتشر گردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند که مسئولان در طول فرآیند برگزاری انتخابات موظف به رعایت بی طرفی باشند.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس، روسای قوای مجریه و قضائیه و معاونان و مشاوران آنها، اعضای شورای نگهبان، معاونان و مشاوران رئیس مجلس و ائمه جمعه موظف به بی‌طرفی در انتخابات مجلس شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند که مسئولان در طول فرآیند برگزاری انتخابات موظف به رعایت بی‌طرفی باشند.