شنبه 29 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها بسیاری به منشأ هیستری‌بودن مسمومیت‌های سریالی مدارس اشاره دارند، حتی طبق برخی اظهارات رسمی بخشی از بدحالی دانش‌آموزان استنشاق گاز بوده و بخشی دیگر از ترس این دانش‌آموزان نشئت گرفته است.

خبرگزاری مهر

مهدی‌شهر - فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از کشف پوست یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک قاچاقچی پوست دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه در نشست تخصصی قضائی سازمان همکاری‌های شانگهای تأکید کرد: در نظام حقوقی قضائی جمهوری اسلامی ایران، دسترسی به عدالت به عنوان یک حق همگانی و بنیادین تضمین شده است.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه، با محکوم کردن ترور شهید سلیمانی گفت: عامل این جنایت صراحتاً اقرار کرده و لازم است کشورهایی که دغدغه اجرای عدالت دارند، در مورد مجازات عاملان این جنایت همکاری کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه در نشست رؤسای نظام‌های قضائی کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای از کشورهای عضو برای تعقیب، محکومیت و مجازات عاملان شهادت سردار سلیمانی درخواست همکاری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم با تاکید بر اینکه دستگیری ها در این شهرستان ادامه دارد از بازداشت معاون سابق شهردار رباط کریم به علت تخلفات مالی و ارتشا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از مجروح شدن محیط بان لنگرودی در درگیری با صیاد غیر مجاز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار 16 کارآگاه زن در کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اینجا همان بحث جنجالی دوباره مطرح می‌شود و در کنارش یک پرسش خبرساز ذهن را درگیر می‌کند: علی دایی از ایران برود یا نه؟ فیفا که مطابق با مراسم هرساله‌اش دوباره از علی دایی دعوت به عمل آورده، چشم‌انتظار حضور چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران در این مراسم باشکوه است. از سوی دیگر، بدش هم نمی‌آید با ارزیابی شرایط علی دایی بسنجد که دولت ایران چه رفتاری با این چهره بین‌المللی خواهد داشت

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: ادعای اینکه چرا نمی‌گذارید متهمان به وکلا دسترسی داشته باشند را قبول نداریم، تمام این شایعات مربوط به برخی از کشورها است که پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: ادعای اینکه چرا نمی‌گذارید متهمان به وکلا دسترسی داشته باشند را قبول نداریم، تمام این شایعات مربوط به برخی از کشورها است که پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

آیین افتتاح ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان تهران با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد. این ساختمان مشتمل بر دادگاه‌های کیفری یک استان، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 29 تهران و دادگاه‌های مطبوعات و رسیدگی به جرائم سیاسی است.