شنبه 29 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال 1401 انجام شد موفق شدیم از بیکاری 240 هزار نفر جلوگیری کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدی گفت: همکاران قضایی باید اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابند‌های الکترونیک داشته باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: همکاران قضایی باید مدد کرده و اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابندهای الکترونیک داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

آیین تحلیف پذیرفته‌شدگان سومین دوره اختبار 1401 کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد و 253 وکیل جدید با یاد کردن قسم، پروانه وکالت دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

قوه قضائیه با اتخاذ رویکردهای مسئله محور در سال گذشته، موفق شد بیش از 3 هزار پرونده کثیرالشاکی را به پایان رسانده و با صدور رای، آن‌ها را مختومه و مشکلات تعداد زیادی از هموطنان را مرتفع کند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.

خبرگزاری مهر

ورود چینی‌ها به ایران، نامه درخواست وزیر راه از دبیر هیات دولت، پیشنهاد نرخ دستمزد راهنمایان، کاهش 57 درصدی اشغال بومگردی ها در عید ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری مهر

براساس قرارداد اجاره بین میراث فرهنگی مازندران و حوزه علمیه بابل، اجاره موزه بابل به صورت ماهیانه یا سالانه توسط میراث فرهنگی پرداخت می شود تا این موزه همچنان با کاربری قبلی فعالیت کند.

خبرگزاری مهر

اردستان - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌

وب‌گاه مشرق نیوز

به همت مأموران انتظامی و پلیس آگاهی سارقان سیم و کابل در اردبیل در محل ارتکاب جرم دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

فردیس - رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت‌های خرد در جامعه وجود معتادان متجاهر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استانداری اصفهان درباره عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - استانداری اصفهان با صدور بیانیه‌ای درباره موضوع عفاف و حجاب، بر لزوم رعایت پوشش و حجاب اسلامی در تمامی معابر، اماکن عمومی و دولتی و واحدهای صنفی و آموزشی استان تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدور قطعنامه دیروز پارلمان اروپا در خصوص بدحالی دختران دانش‌آموز در برخی مدارس، تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان و مایه تعجب و تأسف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها بسیاری به منشأ هیستری‌بودن مسمومیت‌های سریالی مدارس اشاره دارند، حتی طبق برخی اظهارات رسمی بخشی از بدحالی دانش‌آموزان استنشاق گاز بوده و بخشی دیگر از ترس این دانش‌آموزان نشئت گرفته است.