شنبه 15 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی جزئیات سرقت مسلحانه امروز شهرستان زرندیه را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری 100 میلیاردی به کشور خبر داد و گفت: این متهم توانسته بود با جلب اعتماد و با عنوان جذب سرمایه و پرداخت سود واهی از 21 نفر کلاهبرداری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس بین الملل فراجا گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی موسوم به «زر» دستگیر شدند و 39 وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.

خبرگزاری مهر

فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی دستگیر شدند و 39 وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیروز خبری از طرف دستگاه قضائی منتشر شد که از جهاتی می‌توان آن را دارای اهمیت درخورتوجهی دانست. آن خبر هم بازداشت دادستان یکی از شهرهای استان مازندران در راستای مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضائی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی 16 اسفند 97 به‌عنوان رئیس دستگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی 16 اسفند 97 به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست...

خبرگزاری تسنیم

رییس قوه قضاییه دستورالعمل "نحوه اعمال نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری" را ابلاغ کرد. تشکیل کمیسیون ویژه برای نظارت بیشتر و دقیق تر به عملکرد ضابطین قضایی از بندهای این دستورالعممل است.

خبرگزاری مهر

رشتخوار فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز توسط پاسگاه انتظامی آستانه شهرستان رشتخوار خبر داد.