شنبه 15 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تفصیلی با باکو تی. وی، گفت: به زودی شاهد از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خواهیم بود. هیأتی برای آماده سازی مقدمات به تهران سفر کرده است. وی بیان کرد: همه اقوام ایرانی، ایران را از آن خود می‌دانند و از نظر بنده ایرانی‌ترین قوم در کشور ما آذربایجانی‌های ما هستند. دست دشمنان مشترک...

وب‌گاه گسترش

در یک دادرسی عادلانه، طرفین دعوا حق دارند که از ابتدا تا انتهای مراحل فرآیند دادرسی از یک‌سری از حقوق برخوردار باشند که این حقوق تضمین‌کننده عدالت در دادرسی می‌باشند و دولت‌ها مکلف‌اند که این حقوق را رعایت کنند.

وب‌گاه تابناک

گشت‌های مشترک مبارزه با عرضه کالای قاچاق با حضور در برخی از مزون‌های لاکچری شمال تهران، پوشاک قاچاق عرضه‌شده در این واحد‌ها را جمع‌آوری کرده در اختیار مقامات قضائی قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

گشت‌های مشترک مبارزه با عرضه کالای قاچاق با حضور در برخی از مزون‌های لاکچری شمال تهران، پوشاک قاچاق عرضه شده در این واحد‌ها را جمع‌آوری کرده و در اختیار مقامات قضائی قرار دادند.

وب‌گاه گسترش

گزارشات نشان می دهد که ایران یم کحموله نفتی آمریکا را توقیف کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه، از مسئولان قضایی خواست از زندانیان و محکومان و خانواده های آنان که بضاعت مالی اندکی دارند، حمایت کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه، گفت: دشمن در همین هفته‌های اخیر نیز تلاش زیادی را برای ایجاد ناامنی در کشور به خرج داد که با مجاهدت سربازان گمنام و کلیه بخش‌های امنیتی این توطئه‌های دشمن خنثی شد. به تمامی مسئولان و مقامات قضائی در سراسر کشور دستور می‌دهم که در راستای کمک به سلامت و امنیت انتخابات یازدهم اسفند، کلیه تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با بخش‌های مربوطه در دستگاه‌های مختلف از جمله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (هفتم اسفند) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تبریک مجدد ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان بقیه‌الله الاعظم (عج) و روز سربازان گمنام، اظهار کرد: جشن ولادت باسعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) همچون همیشه با امنیت و شکوه هر چه تمام در نقاط مختلف ایران اسلامی برگزار شد؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده قضایی متواری شده بود که توسط مأمورین پلیس امنیت عمومی غرب استان دستگیر شد. دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده قضایی متواری شده بود که توسط مأمورین پلیس امنیت عمومی غرب استان دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سیدامیر...

وب‌گاه فرارو

پرونده مالک متواری «کوروش کمپانی» به‌زودی به اینترپل ارسال و اعلان قرمز برای آن در کشور‌های مختلف جهت دستگیری انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همسر اول «ابوبکر البغدادی»، سرکرده به هلاکت رسیده گروه تروریستی داعش، در نخستین حضور علنی خود در رسانه‌ها با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفت‌وگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای خلافت خودخوانده‌اش پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همسر اول «ابوبکر البغدادی»، سرکرده به هلاکت رسیده گروه تروریستی داعش، در نخستین حضور علنی خود در رسانه‌ها با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفت‌وگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای خلافت خودخوانده‌اش پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

در این مرحله از طرح آرامش در شهر تبریز مقدار 28 کیلو و 544 گرم انواع مواد مخدر کشف، تعداد 165 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند. همچنین تعداد 48 نفر از خرده فروشان مواد مخدر درسطح استان دستگیر و به مقامات قضائی تحویل شد.

وب‌گاه فرارو

یک منبع آگاه در دولت دوازدهم گفت: رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم برای رهایی از بحران ناکارآمدی و فرار از پاسخگویی به اعتراضات گسترده به تداوم تورم در قیمت‌ها، خود را ناچار دیده که باز هم فرافکنی کند؛ مانند پرونده فساد چای دبش که تلاش کردند آن را به دولت قبل تسری دهند، اما با اطلاع‌رسانی شفاف مقامات قضائی، ناگزیر از سکوت شدند. با این کلی‌گویی‌ها مردم پرونده چای دبش را فراموش نمی‌کنند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک منبع آگاه در دولت دوازدهم در واکنش به اظهارات رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم درباره فرش‌های سعدآباد گفت: موضوع مفقود شدن فرش‌های سعدآباد توسط بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در دولت قبل گزارش شده، نه اینکه دولت سیزدهم آن را کشف کرده باشد.