شنبه 15 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه سپاهان اصفهان صحبت های نایب رئیس فدراسیون فوتبال را توهین آمیز تلقی کرد و از وی شکایت کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتور سیکلت حرفه‌ای و سابقه‌دار محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهم تاکنون به دو فقره سرقت اعتراف کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همواره به کاربرانی که از وای فای عمومی با ضریب امنیت پایین و ریسک های بسیار استفاده می‌کنند توصیه می شود احتیاط کرده و سعی کنند از شبکه هایی که دارای کلمه عبور اختصاصی هستند، استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان به دستگاه قضایی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها و همچنین آسیب‌شناسی روند‌ها و رویه‌های موجود در واحد‌های قضایی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان به دستگاه قضایی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها و همچنین آسیب‌شناسی روندها و رویه‌های موجود در واحدهای قضایی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان گلستان اعلام کرد: پس از گذشت 14 روز از دستور رئیس قوه قضاییه؛ مسئله حقوقی «طرح گردشگری جزیره آشوراده» در ضمن توجه به جوانب و ملاحظات زیست محیطی حل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، طی هفته‌های گذشته تصاویری از لحظه بازداشت برخی متهمان در بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که انتشار آن‌ها عمدتاً بدون هماهنگی قضائی صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: انجام هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رسانی درباره پرونده‌های قضائی و اتهامات متهمان و نحوه دستگیری آنان قبل از هماهنگی با مقامات قضائی ممنوع است.

خبرگزاری مهر

اخیرا تصاویری از لحظه بازداشت برخی از متهمان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که با هماهنگی قضائی نبوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان فارس، جزئیات اتهامات 3 متهم اصلی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه واردات برخی ماشین‌آلات معدنی با عمر بیش از 5 سال ممنوع است، گفت: اموال تملیکی در سال جاری مجوز دارد تا ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سواری، موتورسیکلت و خودروهای سنگین را بدون مجوزهای ورود وارد کشور کند.

وب‌گاه عصر ایران

عباسپور گفت: طبق بررسی ها 64 درصد از کاربران از فیلترشکن استفاده می کنند و سهم پهنای باند ناشناس به 25 درصد رسیده است.

خبرگزاری مهر

گرگان - پرونده کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.

خبرگزاری مهر

در جریان سفر غیر رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان گلستان، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، در دستور کار رئیس عدلیه قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.