شنبه 15 اردیبهشت 1403

مقامات قضائی

مقامات قضائی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره نفتکش توقیف شده توسط ایران گفت: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 مقام نظامی آمریکایی نسبت به توقیف نفتکش این کشور توسط ایران واکنش نشان دادند.

وب‌گاه الف

به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST صبح امروز توقیف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST صبح امروز توقیف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفتکش نیکولاس ST به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد و در حال انتقال به بنادر جمهوری اسلامی جهت تحویل به مقامات قضائی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری از طریق برنامه‌های رسیدساز جعلی تلفن همراه باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه علل و عوامل تاخیر در رسیدگی به پرونده‌های قضایی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند سال متوالی حرف‌و‌حدیث امیر تتلو نقل محفل رسانه‌ها بوده است. از سال 1396 و دیدار معروف ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی در برنامه‌های انتخاباتی‌اش تا وقتی که به کشور ترکیه رفت و هر بار قائله‌ای به پا کرد که سروصدای آن در همه‌جا پیچید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی البرز از کشف 183 تن مواد اولیه لوازم بهداشتی قاچاق در شهرستان اشتهارد این استان خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: جریان تروریستی یک چهره ندارد و هر روز ممکن است به شکل جدیدی ظاهر شود، به همین سبب ما باید اهداف و حامیان این جریان را بشناسیم تا بتوانیم با آن برخورد کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «لیث جبر حمزه» رئیس سازمان اشراف قضائی و عضو شورای‌عالی قضائی عراق در صدر یک هیئت قضائی صبح چهارشنبه (15 آذر) با حضور در حوزه ریاست قوه قضائیه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کرد. رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در جریان این دیدار با اشاره به ابعاد مختلف جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: امروز متأسفانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز متأسفانه برخی کارشناسی‌ها «شفاف»، «دقیق» و «امانت‌دارانه» نیستند و این امر مشکلاتی را برای مردم و دادگستری ایجاد می‌کند و سبب تأخیر در رسیدگی‌ها می‌شود.