یک‌شنبه 8 مهر 1403

ملت ایران همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ملت ایران همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب که صبح امروز (23 مهرماه) در سالن اجتماعات نور با حضور حجت الاسلام علی سعیدی؛ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا و جمعی از مسئولین زنجانی برگزار شد، با اشاره به خطبه 10 نهج‌البلاغه حضرت امیرالمومنین (ع) برای مقابله با اصحاب جمل، اظهار داشت: این کلام امیرالمومنین (ع) کلام امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علما و روحانیون و جامعه متدین ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز مستکبرین با جنگ ترکیبی وارد میدان شده اند و مقابل اسلام ایستاده اند، تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی است، بیان داشت: امروز همه یکصدا از امامت، نظام و ولایت دفاع خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: استان زنجان جز استان های اول در این امر بود که خوشبختانه با برگزاری جلسات تبیین و روشنگری 54 درصد از مردم شریف زنجان در این انتخابات شرکت کردند و این نشان از ولایتمداری مردم است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش، گفت: ارتباط با جامعه نخبگان، اعلان وفاداری با امامت، نظام و ولایت، حضور در صحنه و میدان داری از جمله اهداف همایش مذکور می باشد.

این مسئول با بیان اینکه امروز ما از مجلس شورای اسلامی در راستای موضوع فضای مجازی مطالبه داریم، خاطرنشان کرد: امروز مدیریت فضای مجازی از مهمترین مسائل روز جامعه است چرا که در اتفاقات اخیر شاهد گمراهی برخی جوانان بودیم.

انتهای پیام /