چهارشنبه 4 مهر 1403

ملت ایران همواره قدردان شهدا هستند / ضرورت پیشگیری از هتک حرمت در جامعه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ملت ایران همواره قدردان شهدا هستند / ضرورت پیشگیری از هتک حرمت در جامعه

سارا فلاحی گفت: شهدا در قلب مردم هستند زیرا در دوران دفاع مقدس پدرها و مادرها عزیزانشان را در راه وطن فدا کردند تا شاهد امنیت امروز باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و برای دفاع از وطن جانشان را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کردند و امروز باید با هرآنچه که در توان داریم خدمت به خانواده شهدا را ارج نهیم.

وی با اشاره به اینکه محکوم کردن خانواده شهید منصور خادم صادق گفت: خانواده شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند که فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی این گونه اقدامات را از طرف هر فرد یا گروهی که باشد محکوم می کند.

فلاحی در ادامه گفت: هتک حرمت به خانواده شهدا دل مردم ایران را به درد می آورد و فراکسیون زنان مجلس ضمن تقدیراز مراجع ذی صلاح دراین زمینه انتظار دارد تا به سمت پیشگیری از این گونه اقدامات پیش برویم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شهدا در قلب مردم هستند زیرا در دوران دفاع مقدس پدرها و مادرها عزیزانشان را در راه وطن فدا کردند تا شاهد امنیت امروز باشیم و به همین دلیل مردم هیچ گونه هتک حرمت به خانواده شهدا را نمی پذیرند.

فلاحی خاطرنشان کرد: باید سازوکاری فراهم شود تا شاهد جولان افراد متجاوز و هتاک در جامعه نباشیم و هرکسی به خودش اجازه ندهد به کسی حمله کند یا حرمت کسی را بشکند.

انتهای پیام /