جمعه 20 مهر 1403

منتخب مجلس: وضعیت طرح‌های نیمه تمام شرق هرمزگان بررسی شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
منتخب مجلس: وضعیت طرح‌های نیمه تمام شرق هرمزگان بررسی شده است

بندرعباس - ایرنا - منتخب یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه شرق هرمزگان گفت: برای رفع مشکلات طرح‌های نیمه تمام این منطقه بررسی و با مسوولان کشوریدرمیان گذاشته شده است.

حسین رییسی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: طرحهای نیمه تمام و واحدهای راکد از جمله مشکلات جدی شرق استان است و از سوی دیگر طرحهای مهم ورزشی، فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری، زیربنایی و گردشگری هم درحال تکمیل و انجام است.

وی با بیان با پیگیری در کنار همدلی و وحدت با مسوولان می توان در رونق اقتصادی شهرستان، کاهش آمار بیکاری و حل مشکلات مردم قدم برداشت، ادامه داد: شرق هرمزگان ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت وگردشگری دارد که نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم.

وی یاد آور شد: هرچند تا آغاز به کار مجلس یازدهم چند روز دیگر باقی است و هنوز بطور رسمی کار شروع نشده اما وضعیت بیکاری، بهسازی و توسعه شرق استان ایجاب کرد برای حل مشکلات اساسی این حوزه شرق پیگیری و رایزنی گسترده ای با مسوولان اقتصادی و برنامه و بودجه کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته به عنوان «رونق تولید» و امسال به نام «جهش تولید» نام‌گذاری کردند که هدف هم افزایی بیشتر و بهره گیری از ظرفیت های بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی در مسیر رونق اقتصادی و رفع مشکلات تولید بوده است.

شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک وبشاگرد باحدود 450هزار نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*