شنبه 14 مهر 1403

منتظری: افق جدیدی در پیشروی جبهه مقاومت گشوده شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
منتظری: افق جدیدی در پیشروی جبهه مقاومت گشوده شد

رییس دیوان عالی کشور گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در نماز جمعه نصر تهران و بیانات مقام معظم رهبری افق جدیدی در پیشروی جبهه مقاومت و آزادگان عالم گشود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور به ریاست حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ ربیس دیوان عالی برگزار شد. منتظری در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: حضور دشمن‌شکن مردم مؤمن و متعهد در نماز جمعه نصر تهران و بیانات مقام معظم رهبری افق جدیدی در پیشروی جبهه مقاومت و آزادگان عالم گشود و طمأنینه و صلابت رهبر معظم انقلاب در روند برگزاری نماز جمعه نصر نشان از بی‌اهمیتی و عدم توجه به تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

حاشیه‌نگاری نماز جمعه نصر؛ «باسمه تعالی قطعاً سننتصر»

رییس دیوان عالی کشور عملیات موشکی وعده صادق 2 را قدرت نظامی اسلام ناب به رهبری ولی امر مسلمین جهان دانست و گفت: امروز پرچم مقاومت در اقصی نقاط عالم در اهتزاز است و مردم آزاده در اروپا، آمریکا با الگو گرفتن از مسلمان به‌ویژه امت بزرگ ایران اسلامی خونخواه شهدای مقاومت هستند و حقیقتاً عملیات وعده صادق 2 ابهت اسرائیل و استکبار را چنان شکست که صدای شکستن استخوان‌های صهیونیسم به وضوح به گوش می‌رسد.

وی تأکید کرد: این وعده الهی است و ان‌شاءالله قدس شریف آزاد خواهد شد و فرزندان اسلام در آن نماز وحدت خواهند خواند. فرمایشات رهبر حکیم انقلاب در نماز جمعه دیروز تهران، حُجت را بر دوست و دشمن تمام کرد و از خداوند متعال طول عمر با عزت این رهبر فرزانه و بی‌بدیل را مسألت می‌نماییم.

رییس دیوان عالی کشور در ادامه این جلسه با اشاره به ارسال پرونده هایی که به جهت رفع نقص تحقیقات در روند رسیدگی به پرونده نقض گرفته می‌شود، گفت: مدیران دفاتر شعب دیوان عالی کشور، پس از نقض پرونده به جهت نقص تحقیقاتی، بازگشت پرونده از محاکم را در اسرع وقت به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی پیگیری کنند و در این راستا به جهت عدم اطاله دادرسی و تضییع حقوق طرفین پرونده معاونت نظارت بر روی این مسأله تأمل و راهکارهای نظارتی خود را پیشنهاد کند.