جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

رئیس بیست وپنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی با حکم وزیر بهداشت منصوب شد.

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: تجمع روحانیون در قم و مشهد درحالی است که امروز بسیاری از روستاها و مساجد در کشور، فاقد روحانی بوده و شئون روحانیت روی زمین مانده است.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: برای اولین بار رشته «روانشناسی بالینی کودک و نوجوان» در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب بودجه سال مالی 1403-1402 دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای مرکزی دانشگاه خبر داد.

سخنگوی وزارت علوم از آمادگی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

وزیر علوم از ابلاغ دستورالعمل پرداخت پژوهانه به اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید حضور و غیاب دانشجویان برخط باشد.

نخستین همایش ملی فناوری های نوین آموزش علوم پزشکی با عنوان کنگره و جشنواره ملی «شیخ الرئیس» در آذرماه 1402 برگزار می شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بهبود مصوبات کمیسیون تلفیق برای آموزش عالی خبر داد.

میزان شهریه علی الحساب دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 و در مقاطع مختلف اعلام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به متمرکزسازی خوابگاه‌ها برای افزایش رفاه دانشجویان از اضافه شدن خوابگاه‌های متاهلی برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

با تغییر تقویم آزمون‌های پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی، آزمون های مرحله دوم المپیاد از 26 شهریورماه آغاز می شود.

رئیس دانشگاه تهران گفت: کمیته اخلاق، دستورالعملی مشخص درباره نحوه مواجهه با مسائل مختلف اخلاقی پیشنهاد دهد و گزاره‌های رفتاری مرتبط با آنها را برای ذی‌نفعان دانشگاه تبیین کند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان جزئیات آیین نامه دانشجویان سرآمد را تشریح کردکه براساس آن فعالیت های دانشجویان در عرصه بین الملل یکی از زمینه های سرآمد شدن است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: تعداد دانشگاه‌های کشور در رتبه‌بندی‌های جهانی همچنان افزایشی است.

براساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، کلاس‌های نیمسال اول نیز دوشنبه 3 مهر آغاز می شود. ترمیم و ثبت‌نام با تاخیر نیز از روز دوشنبه 10 مهر آغاز و تا یکشنبه 16 مهر ادامه دارد.

ضوابط و شرایط آزمون پایانی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد.